Garnier: un partener pentru portofelul tau

Protejarea pielii impotriva riscurilor cauzate de expunerea la soare este primul lucru pe care consumatorii il asteapta de la cremele de soare. Garnier merge mai departe ca un companion de zi cu zi al consumatorilor datorita "My sunshine moments", o aplicatie plina de sfaturi practice.

CorpTopic_Comt_DevDur_Consommation_Garnier
CorpTopic_Comt_DevDur_Consommation_Garnier

De peste 75 de ani, Garnier Ambre Solaire a fost un partener pentru consumatori cu privire la prevenirea riscurilor asociate cu expunerea la UV. In iunie 2012, acest parteneriat a devenit si mai consolidat. "Studiile noastre au aratat ca, atunci cand vine vorba de expunere la soare, consumatorii au fost intotdeauna dornici de informare si educare", spune Reynald Sauvet, Vice-Presedinte de Comunicatii Integrate Garnier International. "Dispozitivele de pe internet au castigat o mare parte a publicului cu confortul lor. A devenit ca atare evident pentru noi ca avem nevoie sa creem un serviciu smartphone. Din acest motiv am luat initiativa de a lansa o aplicatie pilot numita "My sunshine moments" in mai multe tari. Aceasta aplicatie ne permite sa sprijinim in mod activ consumatorii nostri in viata lor de zi cu zi ori de cate ori si oriunde ar folosi produsele noastre de protectie solara". Conceput in colaborare cu Asociatia Ligilor Europene de Cancer, aplicatia detecteaza locatia utilizatorului si trimite alerte in cazul in care indicele UV este mare. Acesta prevede, de asemenea, sfaturi personalizate despre SPF, poate spune utilizatorilor atunci cand au nevoie sa aplice mai mult lotiune impotriva soarelui si include o functie de photo-sharing. "Este important ca aplicatia sa fie distractiva," subliniaza Reynald Sauvet, "pentru ca timpul petrecut la soare ar trebui sa fie o placere". 30.000 de oameni din Franta au descarcat aplicatia in vara anului 2012 si 98 % din acestia si-au completat profilul de utilizator. Dovada ca aplicatia "raspunde unei nevoi reale".

Aplicatia My Sunshine Moments prelungeste contactul nostru cu consumatorii dupa achizitia produsului.
Reynald Sauvet,Vice-President Integrated Communications Garnier International