The Body Shop: 25 de ani de Community Fair Trade - o poveste impartasita cu clientii

In 2012, The Body Shop si-a regandit comunicarea pe baza experientei cu clientii, bazata pe experiente personale. Si a inaugurat mai mult de 300 de noi magazine.

Intamplari reale The Body Shop

Customer experience, storyselling… The Body Shop maintains a strong relationship with consumers.

Intamplari reale The Body Shop

Customer experience, storyselling… The Body Shop maintains a strong relationship with consumers.

2012 a marcat un punct de cotitura pentru The Body Shop. In centrul de comunicare a brandului se afla acum un concept pilot: experientele clientilor. In 340 de noi magazine de concept deschise la nivel mondial, povestile spuse ofera clientilor o experienta senzoriala originala, tesuta in jurul produselor si angajamentele brand-ului. In jurul unei mese centrale, clientii sunt atrasi sa testeze produsele si sa descopere ingredientele lor, modul in care sunt cultivate, recoltate sau distilate. Un perete din interiorul acestor magazine prezinta, de asemenea, parteneriatele existente cu ONG-uri si producatorii locali, ca parte a programului de comert echitabil comunitar, care a sarbatorit aniversarea de 25 de ani in 2012 si de care acum beneficiaza peste 300.000 de oameni. Toate aceste povesti sunt de ajutor pentru a crea relatii puternice cu clientii si de a transmite diferenta esentiala de brand: angajamentul sau etic. Aloe vera din Guatemala, ulei de babassu din Brazilia, ulei de arbore de ceai din Kenya sau unt de shea din Ghana: in 2012, peste 90 % din produsele Body Shop cuprindeau ingrediente obtinute prin intermediul programului de comert comunitar echitabil.

Dezvoltare durabila

  • Peste 90% din produsele The Body Shop contin ingrediente obtinute prin intermediul programului de comert comunitar echitabil