Un ghid pentru consum durabil

Elaborat in parteneriat cu Academia Chineza de Stiinte Sociale si Asociatia Consumatorilor din China, Raportul de cercetare a Consumului Durabil din China in anul 2012 ofera o analiza cuprinzatoare a modelelor de consum in China contemporana. Analiza.

O noua viziune asupra consumului

Examples of the study Research Report on China Sustainable Consumption 2012, also known as the Blue Book because of its cover

O noua viziune asupra consumului

Examples of the study Research Report on China Sustainable Consumption 2012, also known as the Blue Book because of its cover

In 2012, pentru a doua editie a Raportului de Dezvoltare Durabila, L'Oréal China a ales sa-si orienteze punctul de vedere in ceea ce este o problema majora intr-o tara cu o populatie de peste 1,3 miliarde de euro: consumul responsabil. In acelasi timp, filiala a publicat si distribuit pe scara larga Raportul de cercetare a Consumului Durabil din China in anul 2012, care contine un inventar complet a modului in care bunurile sunt consumate in China. Acest studiu a fost realizat de L'Oreal China, in parteneriat cu Academia Chineza de Stiinte Sociale si China Consumer Association, una dintre cele mai importante asociatii de consumatori din tara. Comportamentul de consum curent, recomandari guvernamentale si tendintele emergente sunt toate mentionate in raport. Raportul de cercetare foarte informativ ofera, de asemenea, liniile directoare durabile de consum pentru consumatorii chinezi , incurajandu-i sa ia decizii de cumparare nu numai pe baza pretului, dar, de asemenea, asupra valorii produsului "sustenabil".