Wood Positive TM: The Body Shop s-a angajat in actiunile de reimpadurire

Cu noua sa eticheta Wood Positive TM aplicata pe produsele sale, The Body Shop ofera consumatorilor o garantie a angajamentului sau de plantare si protejare a mai multor copaci decat se foloseste pentru ambalajul acestuia. Vezi detalii aici.

Wood Positive
Wood Positive

Pe 22 aprilie 2012, pentru a marca " Ziua Pamantului", pentru a arata suportul acordat impaduririi, logo-ul The Body Shop a fost inclus pentru prima data pe produsele brand-ului. Aceasta noua eticheta, "Wood Positive" TM, garanteaza consumatorilor ca marca este angajata in plantarea si conservarea mai multor copaci decat utilizeaza pentru toate ambalajele ei, la o rata de 110 %. The Body Shop, prin urmare, a cerut World Land Trust, o fundatie dedicata protejarii padurilor tropicale, sa calculeze numarul anual de hectare de padure de care are nevoie pentru a pastra si a replanta din acest punct de vedere. Doua regiuni deosebit de fragile au fost identificate pentru a beneficia de acest program, padurea braziliana a Tropicului Atlantic si sudul Anzilor Cordilieri din Ecuador. Pentru pionieratul marcii de comert echitabil, acest nou angajament vizeaza protectia acestor paduri, dar, de asemenea, conditiile de viata ale comunitatilor pe care le ocupa. Avand in vedere ca echivalentul a 86,400 de terenuri de fotbal de padure tropicala dispar in fiecare zi, aceasta initiativa ar trebui sa atraga sprijinul consumatorilor dornici de a face achizitii responsabile.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa va adresati website-ului brandului

The Body Shop angajat in reimpaduriri

40,000de copaci: In 2012, The Body Shop a plantat 40,000 de copaci de 230 diferite specii and alte 45,000 de specii protejate.