Filantropia: Fundatia L'Oréal, stiinta si frumusete pentru o lume mai buna

Tinere femei de stiinta

En soutenant de jeunes femmes scientifiques ou en développant des programmes de socio-esthétique, la Fondation L’Oréal prouve que la beauté peut aussi donner un avenir.

Tinere femei de stiinta

En soutenant de jeunes femmes scientifiques ou en développant des programmes de socio-esthétique, la Fondation L’Oréal prouve que la beauté peut aussi donner un avenir.

L'Oréal si-a infiintat Fundatia Corporativa in 2007, ca parte a angajamentului sau ambitios pe termen lung, dedicat responsabilitatii sociale. Misiunea sa este de a forma legaturi mai stranse cu comunitatile din jur si de a impartasi succesul companiei cu ei. In luna mai a anului 2012, Fundatia si-a asigurat un nou mandat si a decis sa-si concentreze initiativele sale filantropice pe cei doi piloni pe care L'Oréal si-a construit succesul de peste un secol: stiinta si frumusetea.

Sprijinirea femeilor in domeniul stiintei

La L'Oréal - o companie fondata de un chimist - cunostinte stiintifice sunt vazute ca o forta motrice pentru progres, care promoveaza excelenta, generozitatea si creativitatea. Pentru a promova aceste valori, Fundatia sustine initiativele care fac stiinta accesibila tuturor prin schimbul de magie si incurajarea interesului. De exemplu, din 1998, Fundatia a incheiat un parteneriat cu UNESCO pentru programul "Pentru Femeile din Stiinta", care sprijina femeile din intreaga lume, permintandu-le sa participe pe deplin in domeniul cercetarii stiintifice si sa faca fata provocarilor cu care se confrunta planeta noastra. Schema include 108 de tari pana in prezent, iar in cei 14 ani de existenta a recunoscut 72 de femei cu experienta in cercetare si a acordat burse pentru 1430 de doctorande si tinere absolvente. Daca ar mai fi fost nevoie de dovezi suplimentare ale angajamentului L'Oréal fata de aceasta cauza, in 2012, compania a intensificat sprijinul pentru tinerele femei de stiinta din Franta: in fiecare an, 25 (comparativ cu 10 in anii precedenti) de femei cercetatoare vor primi acum o bursa de 15.000 de euro.

Frumusete: consolidarea legaturilor sociale

L'Oréal isi concentreaza, de asemenea, initiativele sale filantropice pe frumusete, convins ca se poate imbunatati drastic viata persoanelor vulnerabile prin restabilirea increderii in sine si refacerea legaturilor sociale. In Africa si Asia, de exemplu, Fundatia finanteaza chirurgia reconstructiva, in timp ce in Franta este in curs de dezvoltare un program de tratament estetic pentru a ajuta adultii sensibilizati, adolescentii si copiii sa se simta bine cu privire la aspectul lor. Fundatia L'Oréal, de asemenea, valorifica vasta retea de saloane de coafura partenere ale grupului si le ofera resurse pentru a sustine cauze majore, cum ar fi prevenirea HIV si incluziunea sociala. In cele din urma, cu "Frumusete pentru o viata mai buna", noul program de educatie internationala L'Oréal cu privire la profesiile din industria frumuseteii, compania demonstreaza ca frumusetea are, de asemenea, puterea de a deschide calea pentru oameni la un viitor mai bun.