Inclusive Business: L'Oréal, un jucator in incluziunea sociala

Integrarea persoanelor cu venituri mici in lantul nostru valoric , ori de cate ori este posibil - aceasta este ambitia de L'Oréal si-a stabilit in intreaga lume.

L’Oréal se implica in viata comunitatilor din vecinatatea fabricilor si spatiilor sale.

L’Oréal is involved in the life of the communities which surround its sites and plants.

L’Oréal se implica in viata comunitatilor din vecinatatea fabricilor si spatiilor sale.

L’Oréal is involved in the life of the communities which surround its sites and plants.

Grupul are un angajament profund de a impartasi cresterea cu comunitatile invecinate. In acest scop, L'Oréal a efectuat de mai multi ani studii de modele de afaceri incluzive, bazate pe integrarea in activitate a populatiilor care sunt excluse in mod traditional de la circuitele economice sau de la locurile de munca sau care se confrunta cu dificultati sociale. In 2012, in incercarea de a merge mai departe, Grupul a efectuat un studiu la nivel mondial care vizeaza intelegerea cheilor succesului pentru acest tip de proiect in cadrul L'Oréal si studiile de modelare de succes. Trei domenii majore cu potential pentru dezvoltarea pe scara larga au aparut.

Proiecte contribuind la incluziunea sociala la nivel local

Cumpararea, in primul rand, care permite, atunci cand este posibil, ca cererile de propuneri sa fie deschise la diferite categorii de beneficiari in mod traditional exclusi din contractele cu grupuri internationale majore. Aceasta este principala provocare cu care se confrunta " Solidarity Sourcing ", program de cumparare la nivel mondial.

Urmeaza educatia si formarea profesionala in meserii de frumusete pentru populatiile fragile, un model pentru care grupul va initia mai multe studii in 2013.

In cele din urma , micro-distributia, asa cum se reflecta in modelul Matrix lansat in cartierele marginase din Rio in Brazilia, cel mai de succes exemplu pana in prezent. Deoarece proiectul indeplineste un imperativ de afaceri, cel de a intra pe piata braziliana cu sectorul rar si fragmentat de vanzare cu amanuntul, acesta poate fi de lunga durata. Si aceasta este o solutie castigatoare atat pentru Grup cat si pentru beneficiarii programului, care au gasit un loc de munca si au stimulat veniturile lor in mod semnificativ de a deveni distribuitori de marca.

Aceste exemple arata cum L'Oréal poate face o contributie locala la incluziunea sociala in tarile care se complac. In 2013 , Grupul va efectua noi teste, fiind primul pe continentul african, in Ghana.

Ajutam comunitatile din jurul nostru sa se dezvolte.
Alexandra Palt, Director CSR si Sustenabilitate

L'Oréal sustine dezvoltarea socio - economica in jurul spatiilor sale

Grupul este implicat in mod activ in comunitatile locale care traiesc in apropierea spatiilor sale administrative, fabrici si centre de distributie. Aceasta abordare ii permite sa joace un rol in numeroase proiecte locale care intaresc dezvoltarea socio-economica a zonei. Parteneriate care sa permita studentilor de la institutiile vecine sa descopere anumite profesii, contracte de profesionalizare pentru tinerii cu privire la programele de formare, acorduri ( in Franta , de exemplu ) cu ESATs ( institutii si servicii de suport prin munca ), fie pentru a ajuta persoanele cu handicap intra la locul de munca sau in forma a contractelor cu furnizorii: exista numeroase initiative.