Garnier

Timp de peste 100 de ani, Garnier a creat cosmetice inovatoare si accesibile care sa se adreseze multiplelor nevoi de infrumusetare. Astazi, ca dimensiune, Garnier se pozitioneaza pe locul al doilea din grupul L’Oreal si este comercializat in peste 64 de tari. Forta sa consta in spiritul sau dinamic si in optimismul sau robust.

2016_Andra

Fondat in 1904 in orasul Blois (Franta centrala) de Alfred Amour Garnier, brandul inca poarta numele fondatorului sau. Garnier ofera o gama larga de produse de infrumusetare prin intermediul brandurilor-fiica cu reputatie mondiala.

Pionier in vopsirea parului acasa incepand din 1960 cu Belle Color, care este un brand inca extrem de popular in Franta, brandul Garnier nu a incetat niciodata sa inoveze si sa se extinda in jurul lumii prin gamele Nutrisse si Color Naturals, doua branduri de top pe piete emergente importante.

Garnier a construit o relatie solida cu consumatorii sai din domeniul ingrijirii parului, in special in anii '80 cu Ultra DOUX, simbolul blandetii si al naturii pentru toate generatiile si apoi cu Fructis in anii '90.

Ca un adevarat expert in ingrijirea parului, Garnier ofera si o gama larga de produse, variind de la produse pentru ingrijirea tenului pana la produse pentru protectie solara. Dintre produsele Garnier de ingrijire a pielii, unele au devenit esentiale, precum Ambre Solaire, brandul istoric concentrat asupra placerii si asupra protectiei solare, produsele Garnier pentru corp ... sau produsul emblematic Garnier BB Cream.

Din dorinta sa constanta de a oferi senzualitate si placere, Garnier se inspira din inegalabila sa experienta stiintifica, de exemplu din extragerea din natura a unor ingrediente cu potential ridicat.

Mai mult ca niciodata, Garnier are grija de tine prin inovatiile sale care-ti fac viata de zi cu zi mai usoara!

BRANDURI

Divizia produselor de larg consum

Brandurile Diviziei Produselor de Larg Consum sunt distribuite prin canale de comercializare cu amanuntul.