L’Oréal Paris

Ca brand de top de infrumusetare si de ingrijire a pielii vandut in magazine, L’Oréal Paris face ca cele mai inovatoare produse sa fie accesibile tuturor. Ambasadorii acestuia intruchipeaza un anumit ideal de frumusete sintetizat in semnatura legendara: „Pentru ca meriti.”

2016_OAP

Prin vanzarea a 50 de produse in fiecare secunda in intreaga lume, L'Oréal Paris ofera pe toate continentele produse de infrumusetare de toate tipurile destinate atat barbatilor cat si femeilor (machiaj, ingrijirea pielii, ingrijirea parului, stilizare, colorarea parului si pentru barbati), din Laboratoarele sale de Cercetare al caror obiectiv este excelenta. Succesul mondial al francizelor legendare precum rujul Color Rich, produsul Revitalift de ingrijire a pielii, fixativul Elnett, vopseaua de par Preference sau Hydra Energetic, produsele de ingrijire a pielii destinate barbatilor, reflecta expertiza unica a brandului oferita de cei mai importanti experti in produse de infrumusetare. Printre experti se numara Christophe Robin pentru colorarea parului, Stéphane Lancien si John Nollet pentru ingrijirea parului si stilizare, Joëlle Ciocco pentru ingrijirea pielii, Tom Bachik, manicurist al vedetelor sau Orrea Light, Stilist in Colorarea Parului.

L'Oréal Paris impartaseste o viziune unica asupra frumusetii, sustinuta de 35 de ambasadori internationali, simboluri precum Jennifer Lopez, Beyoncé Knowles, Freida Pinto, Jane Fonda, Eva Longoria, Julianne Moore, Liya Kebede, Gong Li sau Hugh Laurie. Carierele exceptionale si personalitatea carismatica a ambasadorilor L’Oréal rezoneaza in motto-ul „Pentru ca meriti”, un mesaj de frumusete universal valabil in ultimii 40 de ani. In fiecare an, L'Oréal Paris isi promoveaza ambasadorii frumusetii si potenteaza imaginea celebritatilor din toata lumea care pasesc pe aproape 20 de covoare rosii internationale, incluzand Festivalul de Film de la Cannes, pentru care L’Oréal Paris a fost, de-a lungul ultimilor 17 ani, Make-up Artistul Oficial. Festivalul de Film ofera in mod constant oportunitatea de a evidentia superioritatea si experienta produselor sale accesibile fiecarui consumator.

BRANDURI

Divizia produselor de larg consum

Brandurile Diviziei Produselor de Larg Consum sunt distribuite prin canale de comercializare cu amanuntul.