Maybelline New York

Maybelline New York este cel mai mare brand de cosmetice la nivel mondial si este disponibil in peste 100 de tari. Prin combinarea unor formule avansate tehnologic cu profunda intelegere a ceea ce este in voga si cu avantajul New York-ez, misiunea Maybelline New York este de a oferi oricarei femei produse cosmetice inovatoare, accesibile, care se aplica fara efort.

Modelul Maybelline New York

1914 – Mabel Williams, o tanara din Chicago, si-a ars genele si sprancenele in bucatarie. Pentru a-si recapata infatisarea anteriora, a amestecat cenusa si praf de carbune cu vaselina si a aplicat mixtura pe gene si pe sprancene. Inspirat de potentialul ascuns al inventiei sale nascocite acasa, fratele ei Thomas Lyle Williams a creat prima mascara din istoria lumii moderne. Williams a infiintat Laboratoarele Maybell si a inceput sa vanda mascara prin corespondenta. Curand, femei de pe intreg teritoriul Statelor Unite cautau febril Maybelline, iar in 1932, compania a raspuns cererii, patrunzand in magazine locale. De atunci incoace, gama produselor legendare a crescut.

In 1971, dupa jumatate de secol de inovare continua, Maybelline a dat peste cap lumea produselor cosmetice, lansand mascara revolutionara pe baza apoasa Great Lash Mascara, ambalat in rozul si verdele deja emblematice. De atunci, a devenit unul dintre cele mai bine vandute produse de infrumusetare din lume si favoritul absolut al celebritatilor si make-up artistilor. In prezent, Maybelline New York domina piata la categoria mascara, cu linia sa emblematica Volum Express: Collosal-ul a fost un succes mondial din start si, in scurt timp de la lansarea sa din 2010, The Falsies a devenit mascara numarul 1 in lume.

In 2004, a fost realizata o inovatie radicala in domeniul intretinerii tenului odata cu lansarea liniei Dream, o gama care cuprinde de fond de ten, blush, machiaj bronzant si anticearcan. Dream Matte Mousse, cu formula sa aerata, este, in prezent, fondul de ten numarul 1 mondial. In 2009, Maybelline New York a transformat din nou categoria prin lansarea primei sale creme BB in Asia. De atunci, milioane de femei de pretutindeni s-au indragostit de formula unica a Dream Fresh BB 8-in-1 Skin Perfector. La categoria rujuri, prin Color Sensational, brand lansat in 2009, Maybelline New York a introdus cea mai vasta colectie de culoare de pe piata. Gama larga de nuante este impartita in patru grupuri de culori, ceea ce usureaza identificarea culorii dorite. Inregistrand un succes rasunator datorita culorilor sale cremoase si vii, gama continua sa creeze nuante indraznete in ton cu tendintele de astazi. Cel mai recent succes marca Maybelline New York a fost lansarea lacului de unghii Color Show Nail Lacquers, in 2012. Gama texturilor, a culorilor si a efectelor provocatoare inspirate de pe podiumurile din New York a adus cele mai ravnite stiluri de manichiuri din industria modei la indemana tuturor.

2009 a fost un an de cotitura pentru Maybelline New York, in materie de moda.  Dupa Amsterdam, Berlin si Moscova, brandul a obtinut titlul mult ravnit de Make-up Sponsor Oficial al Saptamanii Modei organizate de Mercedez-Benz in orasul sau natal, New York. De atunci, Maybelline si-a etalat creativitatea si baza solida de cunostinte pe podiumuri, colaborand cu designerii din lumea modei pentru a dezvolta tendintele de infrumusetare din urmatorul sezon.  Astazi, Maybelline New York este make-up sponsorul oficial a treisprezece saptamani de moda de pe mapamond.

Inzestrat cu glamourul si energia orasului New York, prin inovatii de top in domeniul machiajului si lookuri de ultima ora, preluate atat de pe podiumuri cat si de pe strada, Maybelline New York ofera femeilor de pretutindeni puterea de a-si exprima acel "ceva" caracteristic.

MAYBE SHE'S BORN WITH IT. MAYBE IT'S MAYBELLINE.

BRANDURI

Divizia produselor de larg consum

Brandurile Diviziei Produselor de Larg Consum sunt distribuite prin canale de comercializare cu amanuntul.