Cacharel

Dupa succesul rasunator al piesei emblematice a lui Jean Bousquet de la inceputul anilor '60, Cacharel a fost una dintre primele case de moda care a introdus conceptul de Prêt-à-Porter ca linie alternativa la Haute Couture. Cacharel, care a fost intodeauna un brand revolutionar, a putut sa-si pastreze imaginea proaspata, tanara și dinamica.

Cacharel

Cacharel a fost prezent in toate etapele vietii tinerelor dupa succesul inregistrat de primul parfum legendar, Anaïs Anaïs. De la ultra-femininul Anaïs Anaïs la dragostea la prima vedere Amor Amor, de la puritatea rafinata a Noa la veselul și efervescentul Catch Me... Cacharel intruchipeaza toate momentele pretioase ale vietii cu tandrete, impertinenta si dinamism. Cacharel, un brand intim, ofera tinerelor posibilitatea de a-si exprima cele mai profunde emotii.

30 de ani de creatie, 30 de ani de emotii puternice.... parfumurile Cacharel sunt prezente in fiecare etapa a vietii tinerelor femei.

Anaïs Anaïs: Acest parfum este legendar. Mireasma sa, o revolutie la data crearii sale in 1978, concentrata in jurul liliacului, inocenta si misterioasa in acelasi timp, cu note reminiscente evidentiate. Parfumul aflat intr-o sticla alba opala a devenit simbolul idilei si al tandretii. Primul parfum exclusivist.

Amor Amor: prima dragoste, pasiune si dorinta, culoare si tinerete. Sticla este in forma de inima, o grenada care este declansata intr-o explozie de pasiune. Parfumul sau floral fructat este o adevarata declaratie.

Catch me...: O noua gama de seductie oferita de o tanara fericita si plina de viata. Povestea acelei nopti unice cand totul este posibil, o alergare prin gradina, o floare de portocal feminina si captivanta, o sticla jucausa care se invarte si face piruete.

BRANDURI

L’Oréal Luxe

Produsele L’Oréal Luxe sunt disponibile in magazine universale, in magazine de cosmetice, in puncte de vanzare cu amanuntul pentru calatori (travel retail), dar si in buticuri cu branduri proprii si pe website-uri dedicate comerțului electronic.