Kiehl’s

Infiintat intr-o farmacie, in anul 1851, venerabilul brandul Kiehl’s continua sa furnizeze si astazi produse de calitate superioara destinate ingrijirii pielii si parului, din ingrediente naturale.

Campania de produs Kiehl’s

Mostenirea veche, orientata asupra clientului, a companiei Kiehl’s a stat la baza fiecarui produs si serviciu de-a lungul istoriei sale de 165 ani – de la cercetarea ingredientelor si testarea sigurantei formulei pana la decorurile localizate ale magazinelor – toate fiind adaptate la cerintele particulare ale clientilor din comunitatile locale. Un obiectiv ramane mereu esential: acela de a deservi clienții intr-un mediu atent, educational, care ofera produsele de ingrijire a pielii testate si confirmate, apreciate de clienti din lumea intreaga.

Personalul magazinelor Kiehl’s beneficieaza de sesiuni intense de formare privind ingredientele active ale diferitelor produse si beneficiile lor, pentru a putea oferi informatii personalizate cerintei fiecarui client. Dincolo de angajamentul lor de necontestat pentur calitate, ei sunt conduss de o pasiune care le permite sa ofere servicii de neegalat, apreciate si recunoscute de clientii Kiehl’s. De-a lungul deceniilor, Kiehl’s a oferit sfaturi si tratamente prescrise pentru clientilor sai, iar astazi echipele noastre continua sa ofere programe personalizate care sa raspunda nevoilor individuale ale fiecarui client.

Compania si-a dovedit stransele legaturi cu comunitatea de-a lungul existentei sale. Misiunea Kiehl’s este de a sprijini comunitatile locale, in concordanta cu valorile clientilor sai. De-a lungul anilor, angajatii Kiehls’ din intreaga lume s-au implicat in proiecte caritabile pentru a sprijini cauze filantropice pertinente, cum ar fi cercetarea SIDA, bunastarea copiiilor si a mediului inconjurator.

Va asteptam sa descoperiti universul Kiehl’s in magazinele noaster din AFI Cotroceni, cat si Baneasa Shopping Mall.

BRANDURI

L’Oréal Luxe

Produsele L’Oréal Luxe sunt disponibile in magazine universale, in magazine de cosmetice, in puncte de vanzare cu amanuntul pentru calatori (travel retail), dar si in buticuri cu branduri proprii si pe website-uri dedicate comerțului electronic.