Comunicare

Intr-o lume in continua schimbare din punct de vedere al consumului si nivelului de informare, rolul comunicarii este mai important ca oricand daca vrem ca marcile noastre sa iasa in evidenta si reputatia grupului sa fie mentinuta.

Comunicarea

intr-o lume care se schimba in mod constant, echipele de comunicare joaca un rol cheie. Misiunea acestora este de a spori gradul de constientizare, de a asigura o reputatie pe termen lung si de a construi imaginea grupului L’Oréal si a brandurilor sale.

in prezent, un brand sau reputatia unui grup reprezinta 75% din valoarea sa, iar persuasiunea si influenta devin un factor din ce in ce mai decisiv in cumparare. Prin urmare, in ceea ce priveste brandurile, provocarea consta in a comunica in mod eficient, astfel incat acestea sa iasa in evidenta intr-un mediu saturat.

in plus, prin numarul din ce in ce mai mare de surse si canale de informare, relatiile cu media, relatiile publice si evenimentele speciale reprezinta doar un aspect al muncii de comunicare pentru L’Oréal. Tendinta este catre strategii axate pe canale multiple care includ comunicare 2.0/social media si obiective multiple (jurnalisti, bloggeri, persoane influente, celebritati, consumatori, comunitatea stiintifica, angajati si alte persoane influente) care utilizeaza intreaga gama de instrumente de comunicare, parteneriate, evenimente, sponsorizare, relatii media, CSR; management al situatiilor de criza, afaceri publice, etc. pentru a creste nivelul de constientizare al grupului si al brandurilor sale.