Comunicare de brand la nivel de tara

Construirea de strategii globale si ajustarea lor la conditiile locale reprezinta cea mai semnificativa parte a misiunii managerilor operationali de comunicare de brand.

in cadrul diviziei lor din fiecare tara, echipele operationale de comunicare de brand conduc comunicarile de brand la nivel local. Muncind in concordanta cu strategia noastra internationala, ei dezvolta planuri globale de comunicare adaptate la propria piata care includ o strategie de social media. Abilitatile acestora de comunicare online si offline si reteaua aprobata a acestora de jurnalisti si persoane cu influenta ii ajuta sa gestioneze relatiile de media si relatiile publice.

unele functii

Brand Communication Manager
Atunci cand lucrezi cu un director de comunicare de brand, concepi si desfasori campanii de comunicare pentru a dezvolta reputatia si imaginea brandului respectiv. Initiezi si mentii relatii cu toti jucatorii relevanti de media, ca parte a unei politici globale de comunicare (jurnalisti, new media, social media, etc.). Organizezi comunicarea pentru lansarea de produse si alte evenimente cheie strategice de brand.


Digital Community Manager
Integrat intr-o echipa de comunicare a brandului, infiintezi si animezi comunitati digitale si de social media. Obiectivul tau: a crea impreuna cu consumatorii un schimb pe diferite teme legate de brand, astfel incat acesta sa fie prezent in social media. Cele mai semnificative bunuri ale tale: abilitatile editoriale, inclinatia catre relatarea de povesti, o sensibilitate puternica fata de universul brandului, si bineinteles, abilitati privind serviciul clienti!