Comert modern

Pe canalele de distributie in masa, negocierile cu cumparatorii distribuitorului sunt vitale pentru comercianti. Toate functiile cheie participa la aceasta etapa de negociere, indiferent daca este vorba despre pret sau marketing sau despre planuri de promovare.

unele functii

Commercial Director
Gestionati strategia si politica generala de vanzari prin diferite canale de distributie si in ceea ce priveste clientii semnificativi prin abordarea oportunitatilor legate de obiective si categorii. Reprezentati L’Oréal in discutii la nivel inalt cu reprezentanti ai distributiei. Supervizati intreaga echipa de vanzari, dezvoltati talente si creati oportunitati de cariera pentru acestia. Colaborati pentru atingerea obiectivelor de vanzari si dezvoltati cota de piata a brandului.


Business Unit Manager
Pregatiti strategia comerciala a unitatii dumneavoastra de business. Supervizati atat negocierile anuale, cat si negocierile de zi cu zi. Dezvoltati planuri pentru diferiti clienti distribuitori importanti care integreaza strategii si obiective de brand. Incurajati munca in echipa pentru a dezvolta talente si bune practici.


Key Account Manager
Derulati negocieri zi de zi si o data pe an cu clientii dumneavoastra strategici si gestionati strategiile de vanzari impreuna cu acesti clienti distribuitori importanti. Utilizati sondajele produse de Marketing sau de Managementul pe Categorii ca suport pentru a personaliza relatiile cu clientii strategici. Gestionati si coordonati toata activitatea operationala cu privire la clientii strategici. Instruiti si supervizati membrii echipei dumneavoastra.


Trade Marketing Manager
Pentru a dezvolta vanzarile impreuna cu clientii dumneavoastra distribuitori, elaborati o strategie adecvata in baza unui anumit numar de elemente: sortimentul de produse, evenimentele comerciale de lansare de produse inovatoare, campaniile promotionale, crearea de formate specifice, etc. Promovati si lansati produse prin diferite canale. Prezentati clientilor dumneavoastra distribuitori expertiza dumneavoastra privind produsele de infrumusetare si stabiliti comunicari eficiente cu echipele de pe teren.


Category Manager
Formulati o viziune si o strategie pentru diferite categorii de produse. Gratie cunostintelor detaliate cu privire la tendintele de piata si la asteptarile consumatorului, intocmiti planuri de actiune pentru fiecare categorie si oferiti cele mai bune varietati de produse care vin in intampinarea nevoilor consumatorului. Sugerati actiuni magazinelor pentru a imbunatati in continuare experienta generala de cumparaturi a consumatorilor.