Digital

Revolutia digitala schimba in profunzime relatia Grupului cu clientii sai. Pentru a fi pregatit pentru schimbarile care se fac deja simtite, L'Oréal isi consolideaza echipele si expertiza.

Revolutia Digitala

Revolutia digitala se afla in centrul schimbarilor ce survin in industria cosmetica. Acest lucru inseamna ca este esentiala pentru L'Oréal consolidarea expertizei sale digitale. Grupul face acest lucru pentru a fi mai bine pregatit pentru a face fata schimbarilor globale care se fac deja simtite si care schimba comportamentul consumatorilor, schimba ipotezele geografice si determina o proliferare a datelor si canalelor de comunicare, inclusiv social media.

Noi prioritati si oportunitati sunt in curs de dezvoltare, fortandu-ne sa revizuim strategiile media de brand si de investitii pentru a face loc resurselor digitale. E-commerce ofera posibilitati inimaginabile de care trebuie sa profitam din plin. Experienta consumatorului se schimba si depaseste granitele punctelor de vanzare. Acest lucru are loc, de asemenea, on-line si prin intermediul mai multor canale de distributie in acelasi timp. Aceste modificari, care transforma relatiile cu clientii si serviciile pentru clienti, sunt cele care fac din IT un motor puternic pentru schimbare.