Marketing si comunicari online

Noile strategii de comunicare si marketingul de 360 de grade fac posibila dezvoltarea unei relatii directe cu consumatorii imbunatatind imaginea brandului si pozitionarea lui.

Lucrand cu un brand sau cu un departament de tara, echipele de marketing si de comunicare electronica definesc strategiile de comunicare de 360 de grade pentru branduri si pentru produsele pentru care sunt responsabile in concordanta cu pozitionarea si cu obiectivele brandului vizat si asigura derularea eficienta a campaniilor. Proiecteaza website-uri de vanzare cu amanuntul pe care le pun in functiune si le actualizeaza in timp ce dezvolta un continut semnificativ care sporeste imaginea brandului. in plus, utilizeaza o gama larga de instrumente existente pentru a creste numarul succeselor inregistrate de website-uri pentru a imbunatati baza de date a clientilor.

unele functii

Manager de Continut
Misiunea dumneavoastra este de a spori, in concordanta cu obiectivele destinate fiecarui brand, nivelul de constientizare al unui brand si al produselor pentru dezvoltarea comunicarii online si offline. Sunteti responsabil in special pentru sustinerea lansarii de noi produse si pentru valorificarea strategiei de brand prin evenimente, prin parteneriate cu ambasadori, prin sponsorizare, etc.


Manager Digital International
Puteti defini si implementa o strategie de 360 ​​de grade internationala, in conformitate cu pozitionarea si obiectivele de brand. Produceti continut pentru a adapta abordarea la nevoile pietei, pentru a defini si pentru a proiecta campanii online interactive si creative care sa coincida cu lansarile de produse.


Country Digital Manager
Definiti si implementati la nivel local strategia integrata stabilita la nivel international, aplicand-o in diferite campanii digitale interactive eficiente care sunt adaptate la nevoile pietei dumneavoastra.


Community Manager
Promovati pozitionarea brandului pentru care sunteti responsabil prin intermediul social media prin infiintarea si gestionarea comunitatilor de consumatori. Puneti la dispozitia comunitatilor un continut relevant si implicati consumatorii intr-o relatie pe termen lung prin discutii pe subiecte legate de brand.


Social Media Manager
Definiti si implementati strategia internationala de social media in concordanta cu pozitionarea de brand si cu obiectivele aferente acestuia, prin producerea unui continut care va permite tarii sa adopte cea mai buna abordare de social media si sa gestioneze comunitatile potrivit nevoilor de piata ale acestora.