Marketing

Cultura si dezvoltarea L’Oréal se bazeaza pe creativitate si un simt al frumusetii. Echipele de marketing se hranesc cu aceste valori in fiecare zi, un punct forte clar al grupului.

Serum Blue Therapy de la Biotherm

Creativitatea L’Oréal este in ADN-ul sau. Echipele de marketing sunt inima procesului de creatie, aflandu-se la interfata dintre toate unitatile de afaceri ale grupului. Misiunea lor este de a face consumatorii de pretutindeni constienti de produsele menite sa vina in intampinarea nevoilor lor si de a fi cu un pas inaintea tendintelor pentru a le transforma in surse de frumusete si de bunastare. Ele sunt structurate in doua categorii principale la nivel de grup: Marketing operational si dezvoltarea marketing-ului.

Alaturarea la echipele de marketing multiculturale inseamna nu numai participarea la dezvoltarea si la promovarea produselor de pretutindeni, ci si a lucra intr-un sector extrem de competitiv care se schimba rapid, un sector care stabileste tendintele viitorului. Brandurile L’Oréal vizeaza o gama larga de consumatori si de stiluri de viata, de la canale de distributie in masa si magazine moderne cu produse de infrumusetare, la saloane profesionale, pana la buticuri de lux din diferite tari. Ele continua sa schimbe piata mondiala unde concurenta este foarte rigida si exigenta. Grupul lanseaza in mod constant pe piata noi produse si isi renoveaza frecvent brandurile.