Marketing Operational

Atributia echipelor de Marketing Operational consta in impletirea creativitatii cu performanta pentru a promova brandurile si produsele in fiecare tara.

La L’Oréal, frumusetea este omniprezenta. Dar marketing-ul nu este doar o problema de creativitate, ci se si raporteaza direct la activitate si peformanta. A lucra in echipa de Marketing a unui brand L’Oréal inseamna a accepta responsabilitatea intr-o tara pentru a obtine rezultate cu privire la o categorie de produse. In fiecare tara in care produsele grupului sunt comercializate exista un coordonator de marketing, responsabil pentru toate produsele, gamele si brandurile la nivel national.

unele functii

Product Manager
Veti intocmi si veti superviza derularea planului de Marketing Operational in baza indicatorilor economici si a propriilor idei inovatoare. Veti mobiliza echipele de vanzari din jurul produsului si impreuna cu echipa dumneavoastra, veti organiza strategia de marketing pentru a va asigura ca produsele dumneavoastra sunt un real succes la lansare. Trebuie sa fiti foarte bine dotat, cu multe abilitati, si sa cunoasteti piata si consumatorii mai bine ca oricine. In timp ce sunteti atent la rezultate, veti aprecia si dimensiunea antreprenoriala si de afaceri a postului dumneavostra. Trebuie sa fiti un bun strateg si sa stiti cum sa va definiti prioritatile si cum va utilizati capacitatea de analiza.


Group Product Manager
Sunteti forta mobilizatoare din spatele succesului unei game de produse pentru care sunteti responsabili de la A la Z. Concepeti si gestionati planul de marketing operational in baza unui set de indicatori economici de succes. Asemeni unui dirijor de orchestra, reuniti toti jucatorii interni implicati in produs. Trebuie sa fiti foarte bine dotat, cu multe abilitati, si sa cunoasteti piata si consumatorii mai bine ca oricine. Va inspirati echipa printr-o strategie de marketing pentru a va asigura ca gama dumneavoastra de produse este un real succes. Coordonati o echipa si gestionati un buget si sunteti direct responsabil pentru gama dumneavoastra de produse sau pentru rezultatele categoriei. De asemenea, sunteti responsabil pentru planul de media al gamei de produse si pentru comunicarile de marketing.


Marketing Director
Misiunea dumneavoastra cuprinde doua nivele: sunteti responsabil pentru strategia globala a intregii game de produse ale unui brand si veti coordona si echipele de marketing (care pot include in anumite tari Comertul, Digitalizarea si Comercializarea). Veti superviza strategia de marketing global a diviziei: noi lansari de produse, gestionarea portofoliilor produselor existente, implementarea operationala (a lucra la toti parametrii mixului de marketing), strategia de vanzari, programarea diferitelor branduri, etc. in posturi de management avansat, veti fi responsabil si pentru bugetul total si pentru rezultatele generale ale brandului.