Cine suntem

Prezenta in 130 de tari, L’Oréal este cel mai important grup de infrumusetare din lume. Robustetea sa, care este datorata intr-o mare masura talentelor si diversitatii angajatilor sai, este rezultatul a peste un secol de experienta in producerea de produse si servicii de infrumusetare.

Panou publicitar Garnier din China

Panou publicitar Garnier din China

Cultura noastra


O cultura puternica

L’Oréal s-a nascut din incapatanarea inspiratului cercetator Eugène Schueller, in urma cu peste o suta de ani. Aceasta aventura continua multumita talentului, angajamentului si convingerilor barbatilor si femeilor care impartasesc cultura L’Oréal. Transmiterea abilitatilor, a cunostintelor, a curajului, a imaginatiei, a gustului pentru inovatie, o continua cautare a excelentei, precum si dragostea pentru lucrul bine facut, efortul si provocarea si o credinta ferma in importanta frumusetii; acestea sunt cateva dintre trasaturile care continua sa ne tina echipele unite. Confera distinctie culturii grupului si celor care lucreaza acolo.

Activitatea noastra provocatoare


O companie captivanta

Cu succesul mondial al produselor sale, prezinta performante solide care garanteaza o activitate incitanta si provocatoare din care face parte. Grupul creste mai repede decat piata, ceea ce face ca pozitia sa de lider de piata sa fie consolidata. Soliditatea rezultatelor activitatii sale i-a oferit resursele necesare pentru a-si realiza ambitiile, castigand peste un miliard de noi consumatori.

Patru aspecte cheie ale modelului nostru de afaceri in domeniul infrumusetarii

Universal

La L’Oreal, abordarea operatiunilor noastre, a resurselor umane, a marketing-ului si a vanzarilor sunt menite sa sustina universalizarea. Dat fiind ca mentinem participatii in brandul global prezent in multe tari, putem stimula dezvoltarile locale si ne putem adapta la distributia locala. Provocarile noastre zilnice constau in dezvoltarea cunostintelor neintrecute ale consumatorilor nostri, pentru a dezvolta si identifica stiinta geo-cosmeticii, pentru a identifica idei locale cu potential global si pentru a cuceri noi teritorii.

in ziua de astazi, noilor piete le revin 38,3% din vanzarile noastre anuale.

Inovator

Inovatia este in ADN-ul companiei noastre. Fiecare simpla functie vizeaza inovarea in domeniul ei. Compania in sine este structurata astfel incat sa stimuleze inovatia. De exemplu, am creat hub-uri regionale pe pietele cheie pentru Cercetare si Inovare, Dezvoltarea Marketing-ului si Operatiunilor pentru a facilita inovatia locala si pentru a inspira inovatia globala.

Agilitate

Frumusetea este o afacere cu o evolutie rapida. Tendintele se schimba rapid. Compania noastra poate sa se adapteze la toate domeniile si sa fie proactiva in toate aceste domenii: cercetare, productie, vanzari, marketing, resurse umane... La L’Oréal suntem intotdeauna in cautare de noi oportunitati: noi produse, categorii, piete, distributie, e-business...

Antreprenoriat

Pentru a fi extrem de performant si prompt, diferitele noastre branduri sunt organizate asemeni unei flote de ambarcatiuni de mare viteza care beneficiaza de ajutorul unui vapor imens de croaziera. Unicitatea L’Oréal consta in acoperirea tuturor canalelor de distributie, a tuturor categoriilor de infrumusetare si a tuturor segmentelor destinate consumatorilor, prin branduri dedicate. Fiecare unitate este autonoma si opereaza cu ajutorul unui model de afaceri diferit si al propriei sale logici specifice de profitabilitate.

Cifre reprezentative 2013

  • o cifra de afaceri de22,9 miliarde de euro
  • Vanzarile L’Oréal inregistreaza o crestere de16% mai rapida decat piata globala a produselor de infrumusetare

Brandurile noastre internationale


Panou publicitar Garnier din Asia

Urmam o strategie ambitioasa si selectiva de achizitii, concentrandu-ne asupra unor branduri diverse din punct de vedere cultural, cu potential international.

Premiile si recunoasterile noastre


Logo-ul Cei mai Atragatori Angajati din Lume 2012

Angajamentul nostru fata de lume


Programul Garnier si Dop:

Dincolo de performantele sale financiare, L’Oréal este angajata fata de o crestere responsabila si etica si urmareste sa devina o companie exemplara. Valorile sale etice au modelat politici coerente din domeniul cercetarii, al mediului, al responsabilitatii sociale corporative si al solidaritatii. Respectul L’Oréal pentru diversitate este inerent caracterului international al companiei, este o prioritate strategica care distinge L’Oréal de alte companii din domeniu.

Prezenta noastra globala

  • Prezenta in 130 de tari
  • 28 de braduri internationale
  • 72.600 de angajati la nivel mondial
  • 3.817 de cercetatori si angajati in cercetare& Inovatie mondiala
  • 18.000 de angajati in operatiuni la nivel mondial
  • 22 de centre de cercetare si 17 centre de evaluare la nivel mondial
  • 42 fabrici si 145 de locatii logistice la nivel mondial
  • 5 Centre de Dezvoltare a Managementului (centre de instruire) la nivel mondial