Ce se spune despre cultura noastra

Cultura L’Oréal prin testimoniale

Antreprenoriat


„In L’Oreal, nimic nu este imposibil! Atunci cand crezi in reusita unui produs, concept sau proiect, fii sigur ca aici vei gasi suportul necesar pentru a-l face de success. Ca si om de marketing apreciez indeosebi deschiderea companiei catre o gandire libera, neconventionala, acestea fiind pentru mine “the salt & pepper”pentru a izbuti in acest domeniu.”
Smaranda, Romania

„Ce consider ca este esential pentru a avea o cariera de succes la L’Oréal sa fii un adevarat antreprenor si nu doar un manager. L’Oréal este o companie speciala, deoarece iti ofera oportunitatea de a incerca noi lucruri, noi idei, de a fi cu adevarat dedicat, de a incerca lucruri posibil riscante, dar le poti incerca intr-un mediu sigur, ceva ce nu ai oportunitatea sa faci in general.”
Saskja, Germania

“in ceea ce ma priveste, unul dintre lucrurile esentiale pentru a avea succes la L’Oréal consta in asumarea riscurilor fara ezitari. Aceasta este o companie cu granite reduse intre domenii. Poti merge dincolo de ceea ce se asteapta de la tine. Este grozav ca poti lua decizii singur [si] ca te poti bucura de multa autonomie.”
Pedro, Brazilia

Flexibil


„Indiferent daca este vorba despre lansarea unui produs sau despre gestionarea unui portofoliu sau despre carierei personale in cadrul L’Oréal, consider ca a fi deschis si flexibil si a mentine acel spirit deschis te va ajuta sa avansezi in orice faci.”
Camilla, Canada

„Cred ca este extrem de important sa fii flexibil la L’Oréal. Indiferent daca-ti place sau nu, situatiile se schimba si decizii de ultima ora sunt luate. Lucram pentru o piata extrem de dinamica, iar L’Oréal este o companie care depune toate eforturile pentru a atinge excelenta.”
Chi, China

„Pentru o cariera de succes la L’Oréal, ai nevoie de doua lucruri. Numarul unu: trebuie sa dai dovada de multa flexibilitate, deoarece vei fi impins sa-ti depasesti limitele asa cum nu ai crezut vreodata ca este posibil. Numarul doi: ai nevoie de o coloana vertebrala foarte puternica. De ce? Pentru ca te vei bucura de multe zile insorite la L’Oréal, dar poate ploua, poate fi furtuna si trebuie sa dai dovada de rezistenta pentru a te ridica si pentru a lupta din nou.”
Mayana, Kenya

Pasiune


„8 ani de marketing in L’Oreal au trecut ca intr-o clipa, dovedindu-se cea mai completa si interactiva scoala pe care am urmat-o. Nu mi-a lasat loc niciunei secunde de plictiseala!”
Brandusa, Romania

„In opinia mea, pentru a avea o cariera de succes la L’Oréal, este important sa fii pasionat de produsul, de munca ta si de compania in care lucrezi. Doar atunci cand ai incredere in produse si in companie poti face ca alte persoane sa creada in ele. Cu cat iti impartasesti ideile si obiectivele mai mult, cu atat mai usor vei obtine rezultate si iti vei atinge obiectivele.”
Matteo, Italia

„Cred ca, pentru a avea o cariera de succes la L’Oréal, este esential sa ai o adevarata pasiune pentru ceea ce faci. L’Oréal este o companie care cere mult de la oamenii sai. Cred ca trebuie sa muncesti mult sub mare presiune. Cred ca trebuie sa ai o adevarata pasiune pentru L’Oréal, pentru branduri si pentru produse si atunci nu mai conteaza, deoarece iubesti ceea ce faci si nu faci decat sa te dedici muncii tale.”
Liesbeth, Olanda

Strategie si practica


„Dupa trei ani presarati cu multe provocari, dar impreuna cu o echipa dedicata, am reusit sa castigam 3 puncte de market share pentru Divizia de Lux! In spatele fiecarui success a fost o inima care a batut! Acum, ma asteapta provocari si mai mari, 11 tari de coordonat, 6 limbi, 55 M locuitori, 1 obiectiv: EXCELENTA.”
Vlad, Romania

„A avea succes in cadrul L’Oréal inseamna ca, pe de o parte, trebuie sa fii un vizionar, iar pe de alta parte, trebuie sa fii un muncitor. Ce inseamna asta? inseamna ca trebuie sa ai o strategie si sa vezi clar unde trebuie sa ajungi cu brandul tau, ca si cum ai avea o privire de ansamblu din elicopter. Dar, in acelasi timp trebuie sa fii o persoana care poate indeplini mai multe sarcini in acelasi timp si sa rezolvi o mie de lucruri in acelasi timp si sa fii foarte eficace.”
Sara, Germania

„Ceea ce imi place este ca, de-a lungul anilor, mi s-a oferit posibilitatea de a indeplini functii diferite pe care nu as fi putut sa le indeplinesc daca as fi lucrat intr-o alta organizatie.”
Juana, Canada

Orientare catre persoane


„Cand am intrat in L’Oréal, obiectivul meu era sa ajung manager in 5 ani. Dorinta mi s-a implinit, iar acum conduc o echipa de vanzari de 11 oameni, intr-o piata foarte competitiva si dinamica, cea a produselor cosmetice profesionale.”
Grigore, Romania

„Ce imi place la construirea acestei retele este ca iti creezi un sistem suport in cadrul companiei, ca te poti bucura de suport, inspiratie sau energie. Devine o parte importanta a modului in care incepi sa accelerezi in cariera. Devine important sa continui construirea retelei tale si sa ai acces la alte persoane si sa cultivi acele relatii.”
Lauren, Statele Unite

Provocare


„1 Companie, 4 job-uri, 15 ani: managementul echipei, constructie, inovatie, creativitate. O provocare de fiecare data.”
Cosmin, Romania

„Am avut sansa sa ma alatur echipei L’oreal in urma cu 8 ani, moment in care am stiut ca aici este locul unde vreau sa lucrez si sa ma formez ca si Controlor de Gestiune. Imi place ceea ce fac acum, provocarile de zi cu zi si oportunitatile pe care mi le ofera L’Oreal pentru viitor.”
Violeta, Romania

Concentrare


„Pentru a avea succes la L’Oréal, trebuie sa-ti poti stabili prioritatile si sa poti spune „nu”. De ce? Deoarece te afli in structura relaxata a L’Oréal si ai o fisa a postului, consider ca este esential sa alegi una sau doua prioritati care crezi ca vor avea un impact mai mare, si sa-ti canalizezi toate eforturile asupra acelor prioritati si sa iti convingi colegii si sefii cu privire la acestea si sa le pui in practica.”
Jacub, Republica Ceha