Cand diversitatea tipurilor de frumusete inspira stiinta

Ascultarea consumatorilor din intreaga lume si cunoasterea lor sunt pasii cheie in procesul de inovare.

Tratament de infrumusetare realizat de o femeie indianca
Tratament de infrumusetare realizat de o femeie indianca

L'Oréal si-a construit strategia de inovare in jurul cunoasterii si ascultarii diferitelor grupuri de oameni din intreaga lume. Divizia de Cercetare este larg deschisa catre lume, cu centrele sale de evaluare infiintate pe fiecare continent. Deoarece noi populatii au acces la tratamente cosmetice in fiecare zi, diversitatea aproape infinita de tipuri de frumusete este atat o provocare cat si un activ. Deschiderea in Chicago, in anul 2003, a unui centru de cercetare dedicat etniei tipurilor de piele si par din intreaga lume ilustreaza dorinta L'Oréal de a oferi tuturor consumatorilor sai produse adaptate la nevoile lor bazandu-se pe cele mai noi tehnologii. Pentru echipele de cercetare si inovare, acest lucru inseamna nu numai dezvoltarea continua a cunostintelor lor de fiziologie a tipurilor de piele si par din intreaga lume, pentru a satisface nevoile tuturor, dar, de asemenea, ascultarea si observarea consumatorilor, studiind clima din locurile in care traiesc pentru a le intelege mai bine ritualurile de infrumusetare si a fi inspirate de ele in schimb. Scopul final este de a stabili legatura dintre ritualurile de infrumusetare care poarta amprenta diferitelor culturi si fiziologia pielii, parului, genelor, unghiilor.