Povesti de inovatii multiculturale

Aceste produse au fost dezvoltate in intreaga lume, inspirate de ritualurile de infrumusetare si asteptarile consumatorilor locali, in functie de climatul, cultura si traditiile lor. Ele au succes in regiunile din care provin si pot avea si un interes international.

BB Cream de la Maybelline New York, Fructis Shampoo & Oil de la Garnier, Color Naturals de la Garnie
BB Cream de la Maybelline New York, Fructis Shampoo & Oil de la Garnier, Color Naturals de la Garnie

BB cream (Coreea)


Initial creata de dermatologi pentru a calma pielea si ascunde defecte minore, crema Blemish Balsam (BB Cream) a devenit un produs-star in Coreea. Inspirata de acest succes la nivel local si de cunostintele lor intime despre culoarea pielii si tratament si machiaj la nivel mondial, cercetatorii L'Oréal au dezvoltat o noua generatie BB Cream pentru Maybelline New York, care ofera cinci beneficii intr-o singura aplicare. In fiecare regiune in care a fost lansat produsul, formula este adaptata in functie de abordarea rafinata a culturii locale si culorii pielii. La randul sau, Garnier a lansat BB Cream in Europa si multe femei au fost deja convinse.

Samponul si Uleiul Fructis (India)


In India, ingrijirea parului este una dintre cele mai importante rutine de frumusete. Aplicarea uleiului este un pas important pentru femeile indiene care urmeaza sa le fortifice si hraneasca parul. O senzatie placuta. Ritualul incepe de multe ori cu aplicarea uleiului, urmata de un masaj al scalpului si sampon. O sursa de inspiratie pentru Samponul si Uleiul de Par cu formula 2 in 1 dezvoltata de catre Garnier.

Color Naturals (Orientul Mijlociu)


In tarile din Orientul Mijlociu, colorarea parului este un ritual foarte frecvent de infrumusetare, mai ales pentru ocazii importante, cum ar fi casatoriile. Inspirata de colorarea traditionala a parului cu henna si ulei de argan pentru a trata parul dupa colorare, Garnier si-a adaptat formula Naturals Color. Imbogatit cu ulei de masline, acest tratament dupa colorare ofera femeilor beneficiile culorarii moderne, eficiente, rapide, care este practic la fel de buna!

Baby Lips (China)


Consumatorii chinezi judeca eficacitatea unui balsam de buze prin senzatia de pe buzele lor, dar, de asemenea, prin rezultatele vizuale: balsamul trebuie sa fie usor si sa lase buzele stralucitoare, sugerand puterea de hidratare a apei. Aceasta este o imagine foarte diferita de Europa si Statele Unite, unde femeile prefera balsam de buze mai greu, fara stralucire. Aceasta observatie a condus la dezvoltarea in laboratoarele Pudong, China, a Baby Lips - prima linie de balsam de buze in culori pastelate si subtile sub eticheta Maybelline New York, care hidrateaza si repara buzele.

Elsève Total Repair 5 (Brazilia)


In Brazilia, mai mult de jumatate din femei au parul lung, foarte cret, uscat si lipsit de stralucire. Prima lor necesitate este de a le repara parul, care a fost deteriorat de soare, climat umed, spalare frecventa si tratamente de netezire si de indreptare. L'Oréal a lansat Elsève Total Reparação, o linie completa pentru repararea texturii parului, proiectata si formulata de catre laboratoarele din Rio pentru a aborda cinci probleme descrise de catre femeile braziliene. Succesul sau imediat in Brazilia s-a raspandit rapid in toata America Latina. De atunci, formula Elsève Total Reparação 5 a fost lansata in Europa, in India si tarile din Asia de Sud-Est, unde a fost intampinata cu acelasi entuziasm.

Oil & Sweat control (India)


Prin observarea pielii stralucitoare a barbatilor chinezi, echipele C&I au avut ideea de a dezvolta o tehnologie unica care combina fibrele si o pudra minerala pentru a absorbi excesul de sebum si transpiratie. Aceasta inovatie a condus la crearea Garnier Men Sweat & Oil Control. Lansat in India, acest tratament raspunde cererilor consumatorilor locali pentru o ingrijire a pielii in tarile umede si calde. Garnier Men Sweat & Oil control ofera o crema de iluminare a pielii, care este capabila sa absoarba excesul de sebum si transpiratie. Aceasta inovatie majora ar putea fi adaptata rapid la consumatorii care locuiesc in Asia de Sud-Est, Europa si America Latina.