Modelul nostru de inovatie

L'Oréal a ales sa dezvolte cercetarea puternica, deoarece in ceea ce priveste frumusetea, stiinta este esentiala pentru inovatie.

Cercetator L’Oréal  manipuleaza agentul LR 2412
Cercetator L’Oréal  manipuleaza agentul LR 2412
Cercetarea a fost intotdeauna in centrul dezvoltarii L'Oréal, cu trei factori majori de inovare: ingrediente active, formulare, evaluare.
Laurentul Attal Vice Presedinte Executiv, Cercetare si Inovare.

STIINTA, MOTORUL INOVARII IN PRODUSELE COSMETICE

De peste un secol, L'Oréal si-a construit dezvoltarea pe o convingere: numai cercetarea puternica poate crea produse cosmetice, care sunt capabile sa genereze rezultate reale. Modelul sau Cercetare si Inovare, unic in industria de cosmetice, este organizat in jurul a trei entitati majore:

  • Divizia de Cercetare si Inovare, insarcinata cu imbogatirea continua a cunostintelor stiintifice despre piele si par din intreaga lume, si cu descoperirea unor ingrediente active noi,
  • Divizia de Cercetare Aplicata, care dezvolta sisteme de formulare, care sunt apoi utilizate in diferite familii de produse;
  • In cele din urma, Divizia de Dezvoltare, care ofera marcile cu formule inovatoare adaptate la identitatea lor si la asteptarile consumatorilor din intreaga lume.

Active pentru inovatie


Pentru a fi inaintea jocului si a face inovatiile cosmetice majore disponibile pentru toata lumea, grupul se bazeaza pe trei active importante: o colectie unica de ingrediente active bogate, pe care Divizia de Cercetare Avansata le imbogateste in fiecare an cu noi elemente, molecule, sau ingrediente... ; expertiza in formulare, aceasta faza decisiva care permite trecerea de la molecula la produsul finit. In fiecare an, mii de formule sunt elaborate de catre echipele L'Oréal. Un activ final este expertiza sa in evaluare, indispensabila pentru a aduce noi produse pe piata prin care demonstreaza siguranta si eficacitatea lor intr-un mod stiintific si riguros.

Cercetarea care asculta consumatorii


La L'Oréal, inovatia a fost intotdeauna alimentata de un dialog constant intre stiinta si marketing. Ea se bazeaza pe cunostinte stiintifice tot mai precise despre piele si par din lume, dar se bazeaza, de asemenea, pe ascultarea atenta a consumatorilor de pe fiecare continent si pe observarea comportamentului lor in ceea ce priveste frumusetea. O adevarata sursa de inspiratie, marea diversitate a ritualurilor de infrumusetare deschide noi domenii de explorare.

O vocatie globala


Prin consolidarea prezentei sale globale prin cei sase poli regionali - Europa, Statele Unite, Japonia, China, Brazilia si India - L'Oréal Research and Innovation se apropie de pietele sale majore, dar, de asemenea, de bogatia de cunostinte stiintifice din fiecare regiune. In fiecare din acestia, echipele de cercetare dezvolta parteneriate strategice cu experti stiintifici sau organizatii locale pentru a explora noi teritorii.