Siguranta, performanta si experienta senzoriala

Pentru a asigura produse sigure, eficiente, care sunt utilizate cu placere, L'Oréal investeste cu severitate in metode de evaluare.

Testarea calitativa a unui ruj

Quality testing of a lipstick

Testarea calitativa a unui ruj

Quality testing of a lipstick

Peste tot in lume, consumatorii au un anumit numar de preocupari puternice cu privire la produsele cosmetice. Principala preocupare este pentru siguranta. O conditie prealabila non-negociabila care descalifica orice produs care ar putea provoca efecte nedorite, cum ar fi iritarea pielii. A doua preocupare: eficienta. Pentru ca inovarea nu este un scop in sine: noile molecule puse la dispozitie prin intermediul cercetarii trebuie sa ofere cu adevarat un beneficiu consumatorului, de exemplu in zona rezultatelor anti-rid sau a protectiei solare. In cele din urma, eficacitatea unui produs este, de asemenea, masurata in calitati organoleptice: o crema de maini buna trebuie sa fie absorbita bine de piele, o crema de protectie solara nu trebuie sa lase pielea grasa. Siguranta, eficienta, experienta senzoriala au fost intotdeauna cele trei dimensiuni cheie ale L'Oréal Research. Acestea sunt masurate multumita stiintei de evaluare. O zona in care grupul a desfasurat intotdeauna o abundenta de inventivitate.