Formula si ambalarea, un duo inseparabila

Calea de la cercetarea fundamentala la produsul finit implica o provocare finala, inovarea ambalarii. Aceasta este ceea ce garanteaza faptul ca produsul va fi livrat in cele mai bune conditii de performanta, siguranta si practicabilitate.

Formula/ambalarea duo este un element cheie in asigurarea faptului ca o formula inovatoare ofera toate beneficiile sale consumatorilor. Cu toate acestea, inovatiile de ambalare sunt mult mai complexe decat par a fi. O inovatie ca fardul de pleoape Roller Color de la Maybelline New York, numit pentru proiectarea unei role acoperite cu micro-asprime, care ar permite pulberii sa adere. In ceea ce priveste capsulele din linia de produse de protectie solara Solar Expertise de la L'Oréal Paris, acestea au fost concepute special pentru a evita - chiar si atunci cand sunt deschise - orice scurgere nedorita a produsului si orice posibilitate de intruziune a boabelor de nisip. Datorita sticlelor prevazute cu pompa care nu permit niciun flux de aer, La Roche-Posay a fost capabila sa ofere formule fara conservanti pentru pielea sensibila.

Astfel, echipele L'Oréal Cercetare & Inovare au fost initiatorii multor inovatii tehnologice patentate, care ii permit produsului sa asigure performante optime in aplicare.


Mascara, o mica bijuterie a tehnologiei


Exemplul de mascara pentru volum "Million lashes" de la L'Oréal Paris, ilustreaza perfect aceasta abordare. Acesta reprezinta echilibrul inteligent dintre un produs (si anume o textura si o formula) si un aplicator de inalta precizie. Formula cremoasa Million Lashes "intrerupe" aplicatia pentru a deveni foarte fluida si acopera genele cu un strat fin de mascara. Aceasta contine, de asemenea, un agent anti-aderenta care impiedica genele sa sa uneasca. In ceea ce priveste peria dotata cu 300 de pinteni foarte regulati, ea face posibila individualizarea cu precizie a fiecarei gene, rezultand intr-o definire perfecta a extremitatii genelor. In cele din urma, performanta mascaraului este posibila prin trecerea periei printr-un extractor flexibil, astfel incat peria sa tina cantitatea exacta de produs. Dezvoltarea acestei bijuterii tehnologice mici cerute timp de circa 18 luni de cercetare si depunerea unui numar de brevete.

Echipa de cercetare a ambalajului L'Oréal

L'Oréal si-a dedicat echipele de inovatie a ambalarii care lucreaza in stransa colaborare cu preparatorii si furnizorii si sunt responsabile de proiectarea si optimizarea ambalajului produsului, in conformitate cu reglementarile referitoare la calitate, siguranta si respectul pentru mediul inconjurator. Ambalarea este o zona de inovatie esentiala pentru grup, care depune mai mult de 70 de brevete in medie pe an.