Un efort comun in protejarea mediului

Furnizorii sunt evaluati periodic pe baza indicatorilor-cheie a performantei.

L’Oréal Germania incurajeaza mobilitatea electrica

L’Oréal Germany encourages electric-mobility

L’Oréal Germania incurajeaza mobilitatea electrica

L’Oréal Germany encourages electric-mobility

L'Oréal este angajat de mult timp in asumarea responsabilitatilor ecologice pentru activitatile sale si si-a extins amprenta ecologica prin includerea partenerilor sai. De-a lungul lantului de productie, grupul isi implica furnizorii in politica sa de conservare a mediului si protejarea resurselor naturale si a biodiversitatii. Favorizeaza de asemenea si furnizorii locali, folosind o singura companie de productie in fiecare regiune geografica. In acest mod, L'Oréal promoveaza dezvoltarea economica a regiunilor in care produce, limiteaza impactul transportul materiilor prime si a bunurilor si favorizeaza colaborarea cu noi furnizori localizati mai aproape de piete.

Managementul de impachetare responsabila


Politica de impachetare este un fundament al programului de protectie a mediului la L'Oréal. De cativa ani, grupul si-a pregatit echipele de Impachetare si Devoltare, Marketing si Achizitii in principii de eco-design. Aceasta abordare tinteste reducerea cantitatii si volumului de impachetare si imbunatatire a impactului asupra mediului. De exemplu, in ultimii 5 ani L'Oréal a urmat o politica stricta de certificare a padurilor pentru ambalajele sale, ceea ce ne-a permis ca mai mult de 90% din ambalajele utilizate sa fie certificate, iar mai mult de jumatate dintre acestea sunt certificate de FSC® (Forest Stewardship Council).

Managementul responsabil al materiilor prime


In continuare, selectarea materiilor prime se bazeaza pe un sistem de calificare RSE, care le permite sa fie evaluate in conformitate cu criteriile de durabilitate, cum ar fi aderarea la biodiversitate, siguranta utilizatorului si disponibilitatea pe termen lung. Mai mult, Cercetarea si Inovarea L' Oréal isi are inspiratia din marca The Body Shop, ceea ce inseamna ca foloseste diverse materii prime obtinute ca urmare a proceselor de comert echitabil, de exemplu ulei de susan, ulei de aloe vera sau argon. Per ansamblu, acest ecodesign responsabil si abordarea aprovizionarii necesita o buna cooperare cu furnizorii grupului.


Eforturile comune pentru a reduce emisiile de CO2

Din 2003, L' Oréal a fost membru al Carbon Disclosure Project (CDP), un ONG independent, cu scopul de a masura eforturilor depuse de companii pentru a reduce emisiile de gaze cu efect de sera. In 2007, L' Oréal a aderat la Programul Supply Chain CDP pentru a-si incuraja furnizorii sa-si masoare si gestioneze emisiile de CO 2. Aceasta este o abordare esentiala pentru luarea de masuri eficiente in ceea ce priveste intregul lant de productie si pentru a incuraja bunele practici. In 2011, 48 de furnizori ai grupului s-au alaturat CDP !


Impactul asupra mediului a ciclului de viata a produselor noastre

Favorizand furnizorii locali


Una din componentele politicii de achizitionare a grupului L'Oréal a fost de a selecta furnizorii din locurile de productie si dezvoltare a grupului, in special in tari dezvoltate. Peste 80% din achizitii asociate cu productia (impachetare, materii prime, subcontracte) sunt asadar facute de furnizori locali care locuiesc in regiunile geografice de productie (Europa, SUA, Asia, America Latina, Africa/Orientul Mijlociu).