Organizare

Pentru a asigura dezvoltarea sa, L’Oréal se bazeaza pe Cercetarea si Inovatia globala, un portofoliu unic de branduri organizat in functie de canalul de distributie si productia industriala integrata.

organisation_ro
organisation_ro

Cercetarea in genetica L’Oréal


Cercetarea este o parte din ADN-ul L’Oréal

L'Oréal a facut intotdeauna investitii majore in cercetare si pune inovarea cosmeticelor in centrul modelului sau de crestere. Cu peste 130 de molecule dezvoltate in ultimii 40 de ani, grupul este exceptional in capacitatea sa de a breveta ingrediente active importante cu mult inaintea competitiei. L'Oréal si-a organizat Cercetarea si Inovarea in jurul a sase platforme regionale (Europa, Statele Unite, Japonia, China, Brazilia, India). In fiecare regiune majora din lume, acesti poli integreaza activitatile de cercetare, "expertiza de dezvoltare" si "cercetarea fundamentala a pietei". Misiunea lor este, de asemenea, de a intelege obiceiurile, nevoile si criteriile de preferinte a populatiei locale care au legatura cu frumusetea. Multumita aceastei interactiunii dintre cercetare si marketing, L'Oréal este capabil sa ofere produse cosmetice, care sunt adaptate diferitelor tipuri de piele, tipuri de par si culturi.

Un portofoliu de branduri bogat si diversificat


Un portofoliu sau diverse brand-uri bogate

L’Oréal dispune de un portofoliu de branduri internationale care este unic in lume si acopera toate liniile cosmetice:ingrijirea parului, colorare, ingrijirea pielii, machiaj si parfumuri. Complementare, aceste branduri sunt administrate in grup de divizii care au fiecare expertiza in canalul propriu de distributie. Aceasta organizare este unul din punctele forte ale L’Oréal. Acest lucru face posibil ca sa se raspunda asteptarilor fiecarui consumator, in functie de obiceiurile si modul lor de viata dar si sa se adapteze la conditiile locale de distributie, oriunde in lume.

Un mod integrat de productie


Mijloace de productie interne

L’Oréal a luat decizia da a-si integra unitatile de productie. Stabilite in toata lumea, cele 41 de fabrici produc aproape 90% din unitatile de produse cosmetice vandute.

O garantie de calitate si trasabilitate, acest model face posibila reducerea riscurilor si optimizarea instrumentelor industriale. O singura unitate, Divizia de Operatii, conduce productia si distributia produselor in intreaga lume. Este alcatuita din 7 linii de business- cumparare, impachetare, productie, calitate, logistica, mediu, igiena si siguranta - si supravegheaza intregul lant de productie de la cumpararea materiilor prime pana la livrarea produselor.

Pentru a deveni mai responsabil si adaptat la cerintele specifice ale pietelor locale, acest sistem este raspandit in peste 5 mari zone geografice. Aceasta proximitate reduce distanta care separa consumatorii de fabrici si le asigura accesul la produse la cele mai bune preturi. Acest grup isi mai bazeaza succesul industrial si pe criteriul exact de selectare a furnizorilor cu care creaza parteneriate pe termen lung si se asociaza pentru inovare.

  • Vezi harta fabricilor L’Oréal din intreaga lume