Ambitia noastra

Ambitia noastra pentru urmatorii ani este de a castiga un alt miliard de consumatori din intreaga lume, prin crearea de produse cosmetice care respecta diversitatea infinita a nevoilor lor de frumusete si dorintele.

Ambitions
Ambitions

frumusete pentru toti, o frumusete unica pentru fiecare individ


La L'Oréal, suntem convinsi ca nu exista un model unic de frumusete, ci o diversitate infinita de forme de frumusete, legate de perioade, culturi, istorie si personalitati. Pentru a atrage un numar tot mai mare de femei si barbati sa utilizeze produsele noastre este necesar sa abordam populatii cat mai diferite, cu o viziune de frumusete universala. In opinia noastra, sa universalizezi nu inseamna sa impui uniformitate, ci dimpotriva, sa fii inspirat de diversitate pentru a inova.

Observati obiceiurile locale de frumusete


In centrul acestui proiect, cercetatorii si Inovatorii nostri se reinventeaza pentru a crea produse cosmetice adaptate la imensa diversitate a lumii. In fiecare regiune a globului, ne-am infiintat platforme de cercetare, adevarate centre de expertiza, proiectate cu frumusete personalizata in minte. Acesti poli de cercetare inventeaza noi produse care pot deveni succese la nivel mondial. Acesta este un punct de cotitura reala in modul in care gandim despre inovatie.

Facilitarea accesului la produsele cosmetice


Intr-o piata in curs de transformari substantiale, L'Oréal ia masuri in avans in fiecare an pentru a face cele mai bune produse de frumusete disponibile pentru toata lumea. Cu un portofoliu de 27 de branduri internationale si o structura organizationala bazata pe canale de distributie, avem ambitia de a satisface nevoile fiecarui consumator in functie de obiceiurile si stilul lui sau al ei de viata. In felul sau, L'Oréal astfel impinge limitele si preia provocarea de inovare din ce in ce mai.

Pentru a accelera regionalizarea expertizei noastre


A castiga peste inca un miliard de consumatori din intreaga lume este un proiect ambitios care motiveaza toate echipele noastre. O aventura umana economica, dar, de asemenea, care necesita desfasurarea rapida a fortelor noastre si o transformare accelerata a companiei in toate domeniile, inclusiv de cercetare, productie, marketing, vanzari, relatii umane si echipe administrative... acest proiect major este, de asemenea, o oportunitate pentru inovarea si progresul constructiei grupului L’ Oreal de maine.