Despre L'Oréal Romania

Ambitia grupului nostru pentru viitor este de a castiga inca un miliard de consumatori in intreaga, prin crearea produselor cosmetice care se adapteaza infinitelor nevoi si dorinte ale tuturor tipurilor de frumusete.

Despre L'Oreal Romania
Chiosc Maybelline New York, Promenada Mall Bucuresti
Despre L'Oreal Romania
Chiosc Maybelline New York, Promenada Mall Bucuresti

Lider mondial in industria frumusetii, L'Oréal este prezent in peste 130 de tari de pe cinci continente. Misiunea grupului este de a oferi ce este mai bun in materie de inovare a cosmeticelor pentru femeile si barbatii din intreaga lume, respectandu-le diversitatea. Compania L'Oréal, cu o istorie de peste 100 de ani, este prezenta pe piata romaneasca de peste 19 ani.



L’Oréal Romania a luat fiinta ca entitate juridica distincta in iunie 1997, ajungand la ora actuala sa numere un portofoliu de 18 branduri distribuite in intreaga tara, reunite sub 4 divizii distincte ce sunt operate de cei peste 180 de angajati ai nostri.

FRUMUSETEA ESTE UNIVERSALA

Cu un portofoliu de branduri internationale care este unic in lume, L’Oréal doreste sa furnizeze ceea ce este mai bun in cosmetica pentru femeile si barbatii din Romania. Compania ofera produse complexe si complementare, adevarate descoperiri revolutionare, menite sa ofere solutia perfecta nevoilor fiecarui consumator roman. In acest sens, toate brandurile internationale care au fost lansate pe piata locala au avut in vedere oferirea celei mai bune si mai complete game de produse ce combina calitatea, eficacitatea si siguranta in fiecare categorie de cosmetice: ingrijirea parului, colorare, ingrijirea pielii, machiaj, parfumuri. Aproape de consumatorii nostri, vom inova mereu pentru a raspunde aspiratiilor clientilor, oricare ar fi modul lor de viata sau obiceiurile acestora in materie de infrumusetare.

L’OREAL IN ROMANIA – O AFACERE PUTERNICA, CONSOLIDATA, DINAMICA

1997 – L'Oréal decide sa-si deschida filiala din Romania, tara in care produsele erau distribuite, pana la acel moment, prin intermediul tertilor parteneri.



1998 – se infiinteaza Divizia de Produse de Larg Consum, pilon al L'Oréal Romania, in responsabilitatea careia se regaseste politica comerciala si de marketing pentru brandurile sale. Pe piata romaneasca se lanseaza L'Oréal Paris si Garnier, cu o gama larga de produse destinate vopsirii parului, ingrijirea parului, machiaj si ingrijirea pielii. Divizia face posibil ca cele mai bune cosmetice sa fie disponibile unui numar cat mai mare de oameni din tara noastra, iar brandurile sale sunt distribuite in canale de retail gen hypermarketuri, supermarketuri, drogherii si magazine traditionale.



2001 – brandul Maybelline New York face cunostinta cu consumatorii romani, prin lansarea sa oficiala in Romania, completand gama de produse de machiaj oferita publicului larg.



2003 – se infiinteaza Divizia de Cosmetica Activa, prin lansarea brandului Vichy in Romania. Divizia satisface nevoile de ingrijire a oamenilor a caror piele este la limita dintre sanatos si problematic, distribuind produsele dermo-cosmetice in canale dedicate sanatatii: farmacii, parafarmacii, drogherii. Brandul cucereste rapid consumatorii locali, dovedindu-si calitatea extraordinara si reusind sa creeze legaturi stranse cu profesionistii din domeniul sanatatii, dermatologi, medici pediatri si medici esteticieni.



2004 – L'Oréal Romania isi continua expansiunea locala, prin infiintarea celei de-a treia divizie a sa, cea a Produselor Profesionale. Aceasta distribuie produsele sale exclusiv in saloanele de coafura, si datorita portofoliului sau de marci, satisface nevoile de colorare, coafare si ingrijire. Un partener privilegiat in domeniul coafarii si a stilingului de par, aceasta divizie ofera produse cu incorporeaza cele mai bune tehnologii, precum si cele mai noi tehnici de formare la nivel inalt, pentru a asigura servicii profesionale. Divizia se lanseaza prin aducerea pe piata locala a celor trei branduri complementare: L’Oreal Professionnel, Kerastase si Matrix.



2006 – Divizia de Produse Profesionale a L’Oreal Romania isi reconfirma pozitia de lider in domeniul educational si artistic, prin lansarea Academiei L’Oreal. Academia isi propune sa ofere cele mai noi tehnici de formare adresate exclusiv stilistilor, cat si tehnici de administrare a afacerii proprii, de imbunatatire a relatiei cu consumatorii, de prezenta scenica si multe altele, adunand in jurul sau o echipa de profesionisti proprii si parteneri.



2007 – brandul La Roche-Posay se lanseaza in Romania, completand gama de produse dermo-cosmetice oferita publicului local si consolidand pozitia fruntasa a Diviziei de Cosmetica Activa a L’Oreal Romania.



2013 – compania isi intregeste portofoliul prin integrarea Diviziei de Lux in structurile proprii, oferind consumatorilor din Romania brandurile Lancôme, YSL, Armani, Biotherm, Cacharel si Diesel. Divizia ofera o diversitate unica a produselor de infrumusetare, iar brandurile lui internationale intruchipeaza toate aspectele elegantei si rafinamentului in trei mari specializari: ingrijirea pielii, machiaj si parfumuri. Distributia lor este selectiva si este impartita intre magazine cosmetice, drogherii si parfumerii.



2014 – divizia de Lux a companiei aduce pe piata romaneasca brandul de ingrijire a pielii Clarisonic primul sistem de "curatare sonica", care ofera cea mai buna curatare a pielii. De asemenea, se lanseaza o noua marca de parfumuri de designer: Viktor & Rolf.

2015 – L’Oreal Romania castiga pariul cu retailul, deschizand in nume propriu primul magazin Kiehl’s operat de catre divizia de lux. Kiehl’s Since 1851, farmacia si brandul creator de produse de calitate superioara de ingrijire a pielii si a parului din New York City, si-a deschis portile primului in Bucuresti in locatia sa din centrul comercial Afi Cotroceni, iar al doilea in locatia Baneasa Shopping Mall. Tot in acest an este deschis primul chiosc Maybelline New York in Promenada Mall din Bucuresti.

2016 – cel mai trendy brand de machiaj, dedicat beauty junker-ilor si iubitorilor de culori indraznete – Urban Decay – se lanseaza in Romania. Revolutionarul brand de machiaj impresioneaza din prima prin calitate, culori puternice si trenduri, atragand laolalta bloggeri, vloggeri si consumatoare iubitoare de frumos.





FRUMUSETE PENTRU TOTI, O FRUMUSETE PENTRU FIECARE

In grup, cat si in L'Oréal Romania, suntem convinsi ca nu exista un model unic de frumusete, ci o diversitate infinita de forme ale frumusetii – legate de perioade, culturi, istorie si personalitati. Pentru a convinge un numar tot mai mare de femei si barbati sa utilizeze produsele noastre este necesar sa abordam populatii extrem de diferite, cu o viziune a frumusetii universala. In opinia noastra, sa universalizezi nu inseamna sa impui uniformitate, ci dimpotriva, sa fii inspirat de diversitate pentru a inova.