L'Oréal, ales de studenti europeni

Editia din 2002 a studiului Universum, la care au participat 6.865 de studenti din universitati de prestigiu si scoli profesionale din 14 tari, a ales L'Oréal in pozitia a sasea a companiilor pentru care ar dori sa lucreze.

O examinare dupa angajator …

Elevii de la scolile de top de afaceri franceze claseaza pe locul intai L'Oréal. In clasamentul general, realizat de elevii de la scolile de afaceri franceze, precum si scoli de inginerie, L'Oréal a fost clasat pe locul al doilea. Elevii europeni de la scoala de afaceri au clasat L'Oréal pe locul cinci si studentii europeni intervievati l-au plasat pe locul al saselea.

Aceste rezultate sunt o imbunatatire semnificativa fata de clasamentul de anul trecut. In cadrul anchetei 2001, L'Oréal a fost clasat pe locul noua in randul studentilor din Europa, si pe locul al saselea in randul studentilor de la universitati franceze de top si scoli profesionale. Trendul puternic ascendent al L'Oréal va continua astfel: in ultimii cinci ani, Grupul a urcat zece trepte.

valori comune

Situatia economica la nivel mondial ar putea fi dificila, dar L'Oréal se bucura de beneficiile unei strategii clare, hotarate. Rezultatele constant bune de dezvoltare internationala de succes si o baza de productie solida atesta dinamica si intelepciunea conducerii companiei. Echipele de resurse umane ale grupului sunt active peste tot in lumea studentilor, in special prin Premiul de Marketing si jocul strategic on-line "L'Oréal e-Strat Challenge" -mai multe puncte in favoarea L'Oréal. Dupa cum arata sondajul Universum, marea majoritate a studentilor de top din Europa au un obiectiv similar: ei doresc posibilitatea de a demara o cariera internationala. Aceste aspiratii se potrivesc perfect cu politicile L'Oréal privind mobilitatea profesionala si geografica. Doua cifre-cheie vorbesc de la sine: 400 de manageri din 50 de tari diferite lucreaza intr-o alta tara decat cea in care s-au angajat, doua treimi din directorii care muncesc la L'Oréal in ultimii cinci ani si-au schimbat pozitia in cadrul companiei. Pentru o lunga perioada de timp, cei mai buni studenti din Europa au fost atrasi de o cariera in consultanta si de comunicatii. Acum, insa, valorile si perspectivele L'Oréal au transformat Grupul intr-o alegere de frunte in randul elevilor de conducere.