Prima alegere a studentilor europeni de afaceri

Pentru prima data, cele doua sondaje, "Universum" si "Trendence" au declarat L'Oréal ca "angajatorul preferat" al viitorilor absolventi din cele mai importante

L'Oréal a iesit pe prima pozitia nu in una, ci in doua anchete studentesti. Atat Universum si cat si Trendence studiaza elevii absolventi dintr-o varietate de domenii de la scoli si universitati din Europa. Elevii scolilor de afaceri europene au ales in ambele sondaje L'Oréal ca fiind angajatorul lor ideal.

L'ORÉAL URCA RAPID IN TOP

Sus clasat pentru un numar de ani in sondajul Universum, L'Oréal a realizat acum distinctia finala. Anul trecut, sondajul a plasat L'Oréal pe pozitia cu numarul doi,de la locul al cincilea in 2002. Pana a fost preluata de L'Oréal in acest an, prima pozitie a fost ocupata in mod constant de catre aceeasi firma de consultanta internationala inca de la inceputurile studiului in 1995.

O serie de factori disting companiile din top cinci. Elevii asociaza succesul de piata, produsele interesante sau serviciile si solutiile inovatoare cu companiile pentru care si-ar dori sa lucreze. De asemenea, ei vad companiile de top ca firmele care ofera referinte bune de cariera, oportunitati de cariera internationala, sarcini din ce in ce mai provocatoare, de compensare competitiva si responsabilitate manageriala.

Realizat de Universum Communications, Universum Graduate Survey 2004, editia pan-europeana a chestionat mai mult de 10.000 de studenti-5.101 din inginerie sau stiinte si 5.219 din afaceri, de la 100 de universitati din Europa. Universum efectueaza si studii in Statele Unite si rezultatul din acest an a pus L'Oréal in primele douazeci de companii alese de catre studenti americani absolventi de scoli de afaceri.

SONDAJUL TRENDENCE PUNE, DE ASEMENEA L'ORÉAL PE PRIMUL LOC

Elevii scolilor de afaceri care au raspuns la Barometrul EuropeanTrendence Student 2004, au clasat de asemenea L'Oréal ca fiind compania pentru care si-ar dori cel mai mult sa lucreze pentru ca acesta ofera oportunitati de munca interesante, promovari rapide si un mediu international si de succes. Trendence desfasoara in principal sondaje on-line, iar rezultatele sunt ponderate statistic fata de cele cinci cele mai mari economii din Europa. Conform domeniul lor de studiu, elevilor din Germania, Franta, Spania, Italia si Regatul Unit li se cere sa selecteze sase firme dintr-o lista de 100 de companii internationale. In general, mai mult de 12.000 de studenti au participat in acest an, inclusiv 4.146 studentii din domeniul afacerilor.

Sondajele Trendence au atras atentia la schimbarea totala a atitudinii elevilor fata de tipurile de companii pentru care si-ar dori sa lucreze. Anterior, consultanta si companiile de servicii financiare s-au clasat in mod constant in partea de sus a clasamentului. Faptul ca L'Oréal, un producator de bunuri de consum, s-a clasat pe primul loc in acest an, este considerata o dezvoltare semnificativa.