Marc Menesguen
Presedintele Diviziei de Produse de Larg Consum

Nascut in 1955, parte din echipa L’Oréal din 1985.

Marc Menesguen, Managing Director of Strategic Marketing

© Stéphane de Bourgies

Absolvent al HEC si cu 5 ani de experienta de marketing la Unilever, Marc Menesguen s-a alaturat L'Oréal in 1985 in calitate de Product Manager. Doi ani mai tarziu, el a fost numit Director de Marketing - L'Oréal Paris, Franta. Dupa 1990 , el a fost numit director general al L'Oréal Paris - Marea Britanie ti după aceea Managing Director al L'Oréal Paris - Franta. In 1996 , el a devenit presedinte al Lancôme International. In 2000 , grupul l-a numit presedinte al L'Oréal Japonia. El a ramas acolo timp de patru ani. Director General Adjunct al L'Oréal Produse divizia de lux in 2004 , a fost numit un an mai tarziu in calitate de Vice-Presedinte. In ianuarie 2011 , a devenit vicepresedinte executiv de marketing strategic, conducand strategia de dezvoltare digitala si de marketing a Grupului. In iulie 2013 , el a devenit presedintele diviziei de produse de consum.