Diversitati

Pentru L'Oréal, frumusetea si diversitatea sunt strans legate. Prezenta sa la nivel mondial, varietatea marcilor si bogatia echipelor sale ii permite grupului L'Oréal sa-si integreze conceptul de diversitate la toate nivelurile pentru a-si indeplini misiunea: frumusete pentru toata lumea.

Logo-ul L'Oréal Diversitate & Echitate
Logo-ul L'Oréal Diversitate & Echitate
"O forta de munca diversificata in fiecare functie si la toate nivelurile consolideaza creativitatea si intelegerea noastra asupra consumatorilor si ne permite sa dezvoltam si sa comercializam produse relevante."
Jean-Paul AgonPresedinte si CEO L’Oréal

Cultura L'Oréal centrata pe oameni, diversitatea echipelor este unul dintre factorii de succes. Prin promovarea valorilor tuturor formelor de multiculturalism si respectul pentru diferente, grupul este imbogatit prin angajatii sai din diferite orizonturi, care ii permit sa obtina o mai buna intelegere a diversitatii consumatorilor si pietelor sale. Cu un portofoliu de 27 de marci internationale, o prezenta in 130 tari si 72.600 angajati, ambitia L'Oréal este de a satisface nevoile fiecarui consumator in functie de obiceiurile si stilul sau de viata. Diversitatea marcilor si produselor sale este o marturie a angajamentului sau de a perfectiona orice tip de frumusete.

In acest fel, grupul face din diversitate o valoare esentiala, care merge mana in mana cu respectul pentru persoana. Integrarea conceptului de diversitate la fiecare nivel si in orice domeniu reprezinta a recunoaste si a accepta diferentele, dar, de asemenea, de a le promova pentru a imbunatati performanta. Ambitia L'Oréal de a castiga peste un miliard de consumatori noi este, prin urmare, intrinsec legata de dorinta sa de a deveni lider mondial in managementul diversitatii.