2001- astazi : Diversitatea frumusetii in toata lumea

Diversitatea frumusetii in toata lumea

Din 2001 pana in prezent: Diversitatea frumusetii in intreaga lume

© Matthew Brookes

Din 2001 pana in prezent: Diversitatea frumusetii in intreaga lume

© Matthew Brookes

Frumusetea nu are niciun standard unic, ci o varietate de forme, bazate pe diferite origini etnice, aspiratii si asteptari culturale care sa reflecte diferitele fete ale naturii din lume. Cu portofoliul unic de branduri internationale, L'Oréal a trecut in secolul 21 in urmarirea cresterii la nivel mondial sub steagul de diversitate. Cresterea Grupului a fost sustinuta nu numai de noile sale achizitii, concepute pentru a acoperi nevoile cosmetice ale intregii planete, dar, de asemenea, de o serie de noi initiative de RSC, conduse intre 2006 si 2011 de catre Lindsay Owen-Jones, presedinte, si Jean-Paul Agon si, ulterior, de catre Jean Paul Agon, dupa ce a devenit CEO in 2011.

An

2001

  • © L'Oréal Research

    Povestea "pielii reconstruite", a fost o mare saga stiintifica, inca de la inceputurile sale in 1975, cand cercetatorii americani au cultivat cu succes keratinocitele, principalele celule ale epidermei, in vitro. Aceasta descoperire, care va fi exploatata pentru tratarea arsurilor majore, a starnit interesul Centrului de Cercetare L'Oréal, care a vazut in ea o metoda alternativa pentru testarea eficacitatii si sigurantei produselor cosmetice. 1979: Primul model de epiderma reconstruita. 1986: Primul derm si model de epiderma, care permite ca efectele produse de UV si de imbatranirea pielii sa fie testate. 1994: Dezvoltarea unei epiderme pigmentate, care sa permita studiul proceselor implicate in bronzare. 1997: Dezvoltarea rgw a unei epiderme imuno-receptive, capabile sa reactioneze la iritanti sau produse alergene. In acelasi an, Grupul a achizitionat, de asemenea, tehnologia EPISKIN - kituri standardizate si reproductibile a pielii reconstruite, puse la dispozitie lumii stiintifice si private. 2001: L'Oréal a deschis un nou centru de bioinginerie de piele in Lyon (Franta), care sa permita utilizarea acestei tehnologii uimitoare la scara industriala.

  • L’Oréal se angajeaza in Dezvoltarea Durabila

    L'Oréal a aderat la "Consiliul Mondial de Afaceri pentru Dezvoltare Durabila", o asociatie internationala independenta cu peste 150 de companii din toate industriile importante. Misiunea sa este de a incuraja schimbul de experienta in probleme de mediu, economice si sociale.

  • © D. Engelhard for Biomédic

    L'Oréal a cumparat Biomedical, un brand american de produse cosmetice profesionale de corectare, folosite si vandute de catre dermatologi. Predominant bazate pe acte non-invazive (peeling, procedura de ingrijire de post-cosmetica), combinand siguranta si eficienta, Biomedical a aderat la brandul grupului cu cea mai mare valenta dermatologica, La Roche-Posay.

  • © Roger Turqueti for Vichy

    Un progres semnificativ in intelegerea consecintelor cutanate ale menopauzei, prin masurarea obiectiva a pierderii densitatii pielii. Impulsionata de lansarea Novadiolului, aceasta noua expertiza a condus la o descoperire fara precedent in farmacii: primul tratament pe baza de fito-Flavone care regenereaza pielea, cu rezultate pozitive, care a cucerit peste mii de femei.Tratamentul atat ofera densitate pielii si remodeleaza forma ovala a fetei.

  • © Stéphane Gallois for Mizani Campagne 2006

    La achizitionarea din 1998 a SoftSheen, compania americana producatoare de produse de par pentru par etnic, L'Oréal a achizitionat, de asemenea, una dintre filialele sale, Mizani (termenul din swahili pentru "echilibru"), marca de produse profesionale. In 2001, Mizani a fost revizuit, repozitionat ca un brand premium si relansat de catre divizia de produse profesionale ale Statele Unite ale Americii. Obiectivul: ​​sa se pregateasca pentru crestere si internationalizare.

  • © Cité des sciences et de l'industrie, 2001- Graphics: Voltaire & Associés - Photography: Angelika Büttner

    Inaugurarea expozitiei "Decodarea parului" de la Cité des Sciences. Pentru prima data, Cité des Sciences din Paris si L'Oréal au explorat impreuna lumea parului: natura sa, proprietatile, limba si simbolismul... Dezvoltat de Centrul de Cercetare L'Oréal si proiectat cu echipele de muzeu, aceasta expozitie educationala a raspuns la intrebarile pe care le-am pus despre parul nostru in general. Din Brazilia in Rusia, expozitia a calatorit ulterior in peste o duzina de tari. In 8 ani, a fost prezentata in 14 muzee de stiinta de pe trei continente si a fost vizitata de peste 2 milioane de oameni.

  • © BLUE-UP PHOTOGRAPHY

    Principiul? Prin intermediul unui site dedicat in acest scop, elevi ai scolilor de afaceri din intreaga lume au fost invitati sa intre in pielea unui director virtual al unei companii de produse cosmetice. Ei au fost rugati sa ia decizii strategice de marketing, cercetare, productie, finante, etc, in comparatie cu performanta altor studenti. Scopul pentru L'Oréal? Contactul cu tinerele talente ale viitorului si dezvoltarea reputatiei si imaginii unui angajator al Grupului.Rezultatul? Un "joc de afaceri" care a devenit acum un standard-setter, inclusiv cu privire la programele educationale la cele mai mari universitati din lume, care au inclus peste 50.000 de participanti din 120 de tari, si acum, de asemenea, un instrument-cheie de recrutare al Grupului.

2002

  • © Innéov

    In parteneriat cu Nestlé, L'Oréal a intrat pe piata de suplimente nutritive pentru scopuri cosmetice, cu crearea Innéov. Rezultatul sinergiei dintre Cercetarea L'Oréal (cunostinte de piele, metodologii de evaluare) si Cercetarea Nestlé (bio-asimilarea, stabilitatea ingredientului nutritiv), aceasta marca se bazeaza pe descoperiri stiintifice, in scopul de a dezvolta aceasta piata in plina expansiune.

  • L’Oréal isi confirma angajamentul ca si cetatean corporatist alaturandu-se UN Global Compact

    Impreuna cu alte 2.000 de afaceri, L'Oréal adera la cele zece principii ale Global Compact, o initiativa de dezvoltare durabila lansata de ONU în 2000.

  • © Philip Riches for V&R

    Divizia de produse de lux a semnat un acord de licenta cu designerii olandezi Viktor & Rolf. Bogatia lor, avandgardismul si universul estetic extravagant s-au dovedit atractive pentru Grup, care este in permanenta cautarea de noi talente si de a extindere a diviziei de parfumuri de designer.

  • © Solve Sundsbo for Lancôme

    Textura lucioasa pe buze, culorile luxuriante si transparente, imaginea jucausa, arome de fructe suculente: delicioase si captivante, luciul de buze Juicy Tubes s-a dovedit a fi un succes fenomenal la nivel mondial.

  • © Garnier

    Anul 1998 a fost martor la lansarea europeana a Natea Garnier, care hraneste parul in timp ce il coloreaza. Cu toate acestea, o problema a aparut dupa lansare: termenul "Natea", care evoca ideea de hrana pentru vorbitori de limbi romanice, nu a fost bine inteles in SUA - o piata esentiala pentru internationalizarea Garnier. Brandul a fost astfel redenumit Nutrisse, un nume mult mai accesibil imediat, apoi re-lansat pe plan international. De data aceasta pariul a fost castigat: conceptele de culoare si ingrijire sunt universal accesibile si, astfel, Garnier Nutrisse a devenit acum in lume No. 1 in ceea ce priveste vanzarile de vopsele de par.