Giorgio Armani ofera acces la apa potabila

Timp de 3 luni in 2011, fiecare sticla de Acqua di gio sau Acqua di Gioia vanduta a generat o donatie de 100 de litri de apa potabila pentru Ghana. Datorita campaniei, au fost colectate peste 43 de milioane de litri de apa potabila.

  • In fiecare zi, 4.000 de copii mor in urma bolilor dobandite din apele infectate.

    In fiecare zi, 4.000 de copii mor in urma bolilor dobandite din apele infectate.

  • Constructia unei sonde intr-un sat din Ghana prin program

    Constructia unei sonde intr-un sat din Ghana prin program

  • Aceasta noua sonda permite ca apa potabila sa poata fi colcetat chiar din inima satului

    Aceasta noua sonda permite ca apa potabila sa poata fi colectata chiar din inima satului.

  • Programul Apa pentru Viata a schimbat viata a peste 27.000 de persoane

    Programul Apa pentru Viata a schimbat viata a peste 27.000 de persoane.

  • Doi copii din Atabui, un sat din Ghana de Est

    Doi copii din Atabui, un sat din Ghana de Est.

  • Accesul facilitat la apa potabila permite copiilor sa mearga la scoala in mod regulat.

    Accesul facilitat la apa potabila permite copiilor sa mearga la scoala in mod regulat.

  • Copii sunt prima victima a deficitului de apa si poloare a apei.

    Copii sunt prima victima a deficitului de apa si poloare a apei.

  • 16 comunitati beneficiaza de noi sisteme de aprovizionare cu apa

    16 comunitati beneficiaza de noi sisteme de aprovizionare cu apa.

Intre 1 martie si 31 mai 2011, marca Giorgio Armani si-a unit fortele cu Green Cross International intr-o operatiune de promovare a accesului la apa potabila in Ghana. In perioada de campanie, fiecare sticla de Acqua di gio sau Acqua di Gioia vanduta a generat o donatie de 100 de litri de apa potabila. Un cod aplicat pe sticle a permis participantilor sa dubleze donatiile lor prin crearea de propriei lor comunitati active pe o pagina dedicata pe Facebook.

Pana la sfarsitul operatiunii, marca Giorgio Armani a colectat 43.314.986 de litri de apa potabila. Saisprezece comunitati au fost echipate cu noi sisteme de alimentare cu apa, care va oferi in cele din urma unui numar de 27.000 de persoane acces la apa potabila, inclusiv la 3500 de copii, care vor avea apa in scolile lor in cele din urma.

O experienta care se va repeta, din moment ce un program de continuitate este in curs de infiintare pentru anul 2012.

Cifre Principale

  • 43,314,986 de litri de apa potabila au fost colectati
  • 16comunitati au fost echipate cu noi sisteme de furnizare a apei
  • 27,000 de oameni vor avea acces la apa potabila, inclusiv 3.500 de copii

Parerea Specialistilor

Pentru mai multe informatii despre acest subiect, a se vedea fisierele de date GRI:


Intre 1 martie si 31 mai 2011, marca Giorgio Armani si-a unit fortele cu Green Cross International intr-o operatiune de promovare a accesului la apa potabila in Ghana. In perioada acestei campanii, fiecare sticla de Acqua di gio sau Acqua di Gioia vanduta a generat o donatie de 100 de litri de apa potabila. Un cod aplicat pe sticle a permis participantilor sa dubleze donatiile lor prin crearea de propriei lor comunitati active pe o pagina dedicata pe Facebook.

Pana la sfarsitul operatiunii, marca Giorgio Armani a colectat 43.314.986 de litri de apa potabila. Saisprezece comunitati au fost echipate cu noi sisteme de alimentare cu apa, care va oferi in cele din urma unui numar de 27.000 de persoane acces la apa potabila, inclusiv la 3500 de copii, care vor avea apa in scolile lor.

O experienta care se va repeta, ca un program de continuitate pentru anul 2012.



Acqua for Life
Transcrierea text a inregistrarii video

Water is essential to life. 65% of the human body is made up of water. 4/5 of our planet is covered in water. Only 3% is fresh water. The vast majority is inaccessible.
When water is dirty or contaminated, it poses a threat. Giorgio Armani is working hand in hand with the NGO Green Cross to provide millions of liters of drinkable water to various populations around the world.

In 2011, a total of 43.4 million liters of drinkable water were collected, benefitting 27,000 people in 16 communities in Ghana.

In 2012, for the purchase of one of two perfumes, Armani is donating 100 liters of drinkable water and 50 liters for each new “Like” on the Aqua for Life Facebook page.

Giorgio Armani is giving you the opportunity to explore the world and to show your support for the Aqua for Life challenge. From Milan to Ghana to Bolivia, join the Water Race.

www.acquaforlifechallenge.org


The consolidated accounts and individual accounts for the fiscal year 2011 ended following L’Oréal’s Board of Directors meeting February 13, 2012. 2011 was a year of solid development and the group was strengthened. In a globally well-positioned cosmetics market, L’Oréal saw growth supported by its turnover and confirmed its position as the world’s leader in beauty.

Cifre Principale

  • 43314986 de litri de apa potabila colectata
  • 16de comunitati echipate cu noi sisteme de alimentare cu apa
  • 27.000 de oameni voravea acces la apa potabila, inclusiv 3500 de copii

Parerea Specialistilor

Pentru mai multe informatii despre acest subiect, a se vedea fisierul de date GRI: