L’Oréal isi mareste angajamentul in sustinerea dizabilitatilor

De peste 15 ani, L'Oréal a fost angajat la o politica globala de dizabilitate la nivel mondial in ceea ce priveste 5 domenii cheie: acces si mentinere pe piata muncii, constientizarea, accesibilitatea spatiilor si informatii si parteneriatul cu sectorul protejat.

Logo-ul L'Oréal

Grupul incurajeaza de asemenea initiativele locale si regionale ale filialelor si brandurilor. Avand in vedere acest lucru, anul 2011 a fost un alt an plin de initiative. Aici sunt unele din principalele exemple.

Divizia de Produse Profesionale orientata pe recrutare


In 2008, Divizia de Produse Profesionale de la L'Oréal (care distribuie marcile L'Oréal Professionnel, Kerastase, Redken, Matrix si Pureology in saloanele de coafura) a creat un parteneriat cu INJS (Institutul National pentru Tineri Surzi), vizand promovarea formarea si integrarea la locul de munca a elevilor cu dizabilitati. Studentii de la INJS care lucreaza cu un certificat PAC de formare profesionala sau o diploma profesionala in coafura BEP au fost capabili sa urmeze cursuri realizate de catre personalul diviziei. Curriculum-ul acopera subiecte precum ingrijirea parului si un curs de textura si culoare. Un set de instrumente a fost, de asemenea, creat pentru a facilita comunicarea in saloane pentru elevii cu deficiente de auz si clienti. La un curs de coafura, fiecare elev este insotit de un tutore care lucreaza in divizie.

Divizia de Cercetare si Inovare L'Oréal deschide un centru de cercetare "accesibil"


Deschis oficial in martie 2012, noul Centru de Cercetare a Parului cu sediul in Saint-Ouen, aproape de Paris, a luat in considerare standardele legate de accesibilitate inca din faza de proiectare. O revizuire mai in profunzime a fost, de asemenea, lansata pentru a veni cu caracteristici suplimentare pentru angajatii cu dizabilitati, cum ar fi placi Braille sub numerele biroului si culori de codificare pe hartile site-ului, etc. Aceasta revizuire acopera, de asemenea, accesibilitatea digitala, in special adaptarea statiilor de lucru de calculator pentru o gama de handicapuri.

L’Oréal recompenseaza actiunile concrete in favoarea dizabilitatilor


Disability: A Source of Innovation

Pentru a accelera mobilizarea tarilor, in 2008, L'Oréal a infiintat Premiile "Initiative pentru persoanele cu handicap", in incercarea de a recompensa entitatile operationale pentru actiunile lor concrete de a ajuta persoanele cu handicap. Avand loc o data la doi ani, in prezenta managementului superior, aceste premii servesc pentru a evidentia si a impartasi actiunile intreprinse de catre diferitele entitati L'Oreal in Franta si Europa ca un intreg. In 2012, acest concurs a fost deschis in toate filialele grupului din intreaga lume.

guide_handicap


L’Oréal has always placed people at the center of the company, and done so with a vision for the long term. The development of men and women is one of the key factors behind the group’s economic and social performance.

The desire to carry out an active policy in diversity – as an agent of progress, innovation, and creation of social ties – has been evident for many years, growing richer over time with the group’s growth.

Recognized as one of the world’s most attractive companies for young graduates and most formative environments for developing leadership among its managers, L’Oréal is always looking to find a balance between constantly improving its efficiency and enriching its pool of talent, at all levels and in all countries.

Parerea Specialistilor

Pentru mai multe informatii despre acest subiect, a se vedea fisierele de date GRI: