L'Oréal a primit premiul special al juriului FRI - VIGEO pentru anul 2012

In timpul saptamanii "Investitii Responsabile Social", L'Oréal a fost distins cu Premiul Special al Juriului pentru Actionari si Responsabilitate Sociala.

Logo-ul Buy & Care

VIGEO, principala agentie de rating extra-financiara a Europei si FIR (Forumul pentru Investitii Responsabile) a lansat prima editie a Premiului FIR - Vigeo in 2011.

Pentru a doua editie, in 2012, premiul a recompensat "Angajatorul Responsabil" si a fost prezentat pe 12 octombrie companiilor care au integrat cu cel mai mare succes conceptul de CSR (Corporate Social Responsibility) in domeniul resurselor umane, drepturilor omului si prevenirea decaderii sociale in lantul de aprovizionare.
Acordate in acest an in timpul saptamanii "Investitii Sociale Responsabile" (ISE) 2012 si a Forumului Europlace din Paris, acest premiu a mers la o companie CAC 40 (Danone) si una din Europa Stoxx 50 (BASF).
Nominalizat pentru angajamentul sau de responsabilitate sociala, Grupului L'Oréal i-a fost acordat cu acest prilej Premiul Special pentru Actionari si Responsabilitate Sociala, pentru afaceri care integreaza cel mai bine principiile de CSR (Corporate Social Responsibility) in managementul lantului de aprovizionare.
Un specialist in evaluare sociala si de mediu, obiectivul Vigeo in acordarea premiului pentru L'Oréal a fost de a evidentia un comportament exemplar al grupului vis-à-vis de furnizorii si subcontractorii sai.

In ceea ce priveste responsabilitatea sociala, programul L'Oréal "Buy and Care", aplicat de toti achizitorii grupului, actioneaza eficient asupra a trei domenii:

  • Etica: toti furnizorii L'Oréal trebuie sa se angajeze sa respecte valorile grupului, asa cum tuturor achizitorilor grupului li se cere sa urmeze un cod etic intern numit "Modul in care cumparam", tradus in 12 limbi si implmentat in intreaga lume.
  • Respectarea normelor internationale privind ocuparea fortei de munca si dreptul social, impreuna cu igiena si siguranta. Contractorii grupului, oriunde s-ar localiza pe glob si toti furnizorii sai de materii prime, ambalaje si POS / materiale promotionale situate in tari clasificate "la risc", sunt obligati sa se supuna unui audit social efectuat de catre o firma independenta platita de L'Oréal. Cazurile severe ale nerespectarii rezultate in relatii de afaceri cu grupul sunt interzise, in timp ce pentru toate celelalte, o initiativa de imbunatatire continua este declansata.
  • Promovarea incluziunii prin munca: acesta este obiectivul programului de cumparare numit "Solidarity Sourcing". Pus in aplicare de toti achizitorii grupului, acesta duce la favorizarea companiilor care angajeaza persoane indepartate de piata fortei de munca (producatori din sectorul comertului echitabil, includerea persoanelor cu handicap, incluziunea sociala) sau cei pentru care accesul la principalii producatori este complex (intreprinderi foarte mici, compani detinute de minoritati).

La primirea premiului Vigeo, Jean-Philippe Blanpain, Director General Operatiuni L'Oréal, a declarat: "Suntem constienti de responsabilitatile noastre si, cu umilinta, cu ajutorul a numerosi jucatori economici, cum ar fi Vigeo, Business Relations Mediation Scheme in Franta si numeroase ONG-uri si asociatii, ne straduim sa actionam in mod pozitiv si sa imbunatatim in permanenta rolul social al companiei noastre de-a lungul lantului sau de aprovizionare, in Franta si in intreaga lume".

Key Figures

  • Peste 100,000 de locuri de munca ale furnizorilor au fost influentate de activitatea L’Oréal in intreaga lume.
  • 793de audituri conduse de furnizorii grupului in 2011, facand un total din 2006 de peste 3.300.

Section expert

Pentru mai multe informatii despre acest subiect, a se vedea fisierele de date GRI:


VIGEO, principala agentie de rating extra-financiara a Europei si FIR, Forumul pentru Investitii Responsabile, au lansat prima editie a Premiului FIR - Vigeo in 2011.

Pentru a doua editie, in 2012, premiul a recompensat "Angajatorul Responsabil" si a fost prezentat pe 12 octombrie companiilor care au integrat cu cel mai mare succes Corporate Social Responsibility (CSR) in domeniul resurselor umane, drepturilor omului si prevenirea dumpingului social in lantul de aprovizionare.
Acordate in acest an in timpul saptamanii "Investitii Sociale Responsabile" (ISE) 2012 si Forumul Paris - Europlace, acest premiu a mers la o companie CAC 40 - Danone - si una din Europa Stoxx 50 din acest an, BASF.
Nominalizat pentru angajamentul sau de responsabilitate sociala, Grupului L'Oréal i-a fost acordat cu acest prilej Premiul Special pentru Actionari si Responsabilitate Sociala, pentru afaceri care integreaza cel mai bine principiile de CSR (Corporate Social Responsibility) in managementul lantului de aprovizionare.
Un specialist in evaluare sociala si de mediu, obiectivul Vigeo in acordarea premiului pentru L'Oréal a fost de a evidentia un comportament exemplar al grupului vis-à-vis de furnizorii si subcontractorii sai.

In ceea ce priveste responsabilitatea sociala, programul L'Oréal "Buy and Care", aplicat de toti achizitorii grupului, actioneaza eficient asupra a trei domenii:

  • Etica: toti furnizorii L'Oréal trebuie sa se angajeze sa respecte valorile grupului, asa cum toti cumparatori grupului sunt rugati sa urmeze un cod etic intern numit "Modul in care cumparam" tradus in 12 limbi si desfasurat in intreaga lume.
  • Respectarea normelor internationale privind ocuparea fortei de munca si dreptul social, impreuna cu igiena si siguranta. Contractorii grupului, oriunde s-ar fi localizat pe glob si toti furnizorii sai de materii prime, ambalaje si POS / materiale promotionale situate in tari clasificate ca "la risc", sunt obligati sa se supuna unui audit social efectuat de catre o firma independenta platita de L'Oréal. Cazurile severe ale nerespectarii rezultate in relatii de afaceri cu grupul sunt interzise, in timp ce pentru toate celelalte, o initiativa de imbunatatire continua este declansata.
  • Promovarea incluziunii prin munca: acesta este obiectivul programului de cumparare numit "Solidarity Sourcing". Pus in aplicare de toti cumparatorii grupului, acesta duce la favorizarea companiilor care angajeaza persoane indepartate de piata fortei de munca (producatori din sectorul comertului echitabil, includerea persoanelor cu handicap, incluziunea sociala) sau cei pentru care accesul la principalii producatori este complex (intreprinderi foarte mici, minoritare detinute de companii).

La primirea premiului Vigeo, Jean - Philippe Blanpain, Director Operatiuni Managing L'Oréal, a declarat: "Suntem constienti de responsabilitatile noastre si, cu umilinta, cu ajutorul a numerosi jucatori economici, cum ar fi Vigeo, Business Relations Mediation Scheme in Franta si numeroase ONG-uri si asociatii, ne straduim sa actionam in mod pozitiv si sa imbunatatim in permanenta rolul social al companiei noastre de-a lungul lantului sau de aprovizionare, in Franta si in intreaga lume".

Key Figures

  • Peste 100,000 de locuri de munca ale furnizorilor au fost influentate de activitatea L’Oréal in intreaga lume.
  • 793 de audituri conduse de furnizorii grupului in 2011, realizand un total din 2006 de peste 3.300.

Expert Section

Pentru mai multe informatii despre acest subiect, a se vedea fisierele de date GRI:


Manufacturing and distributing products while respecting people and the environment is an essential part of the Sustainable Development vision at L’Oréal.  


Logo-ul Buy & Care

Logo-ul Programului Buy & Care