L'Oréal ofera angajatilor sai posibilitatea de a-si spune parerea in direct

Valori, bunastare, calitatea managementului, inovare, etc. In scopul de a se regasi in asteptarile angajatilor sai chiar mai mult, pentru prima data, L'Oréal realizeaza un studiu cu adevarat global in randul angajatilor sai.

Logo-ul Pulse Have Your Say

Da cuvantul salariatilor de a inventa L'Oréal al viitorului


Aceasta initiativa bazata pe dialog a inceput in Asia in 2003 si a continuat intre 2006 si 2008, in 31 de tari, cu implicarea a mai mult de 26.000 de angajati. Curentul sondajului de opinie "PULSE" a inceput in septembrie 2011 si se va desfasura pana in septembrie 2012.

Campanii specifice fiecarei tari mobilizare


In acest an, in incercarea de a maximiza participarea angajatilor, tarile au venit cu metode tot mai ingenioase de a face publicitate lansarii studiului. In America Latina, o zi "Pulse" a fost organizata cu scopul de a demonstra natura anonima a studiului pe angajati. Tarile din Europa de Nord au folosit o serie de canale de comunicare pentru a obtine angajatii la bord, chiar si mesaje text, memento-uri, care au avut un cuvant veritabil de spus in aceasta privinta.

In Pakistan, fotografiile angajatilor care au participat la Pulse au fost chiar impartite intre ele prin e-mail, insotite de mesaje, cum ar fi "Ambreen si-a spus deja parerea, dar tu?".

In cele din urma, L'Oréal SUA a implementat un sistem complet pentru a reaminti angajatilor de importanta Pulse, care implica mesaje de management, un mini-site dedicat, interviuri explicand Pulse pe intranet si evenimente de pe site. Niciun efort nu a fost crutat pentru a incuraja angajatii sa isi dea avizul. Toate aceste initiative au dat roade din a doua serie de studii care tocmai s-a incheiat implicand aproape 37.000 de angajati din 68 de tari cu o rata medie de peste 80 %, ajungand la 100 % in unele tari.

Obiective vizate


L'Oréal incurajeaza dreptul la libera exprimare al angajatilor

Descoperirile care s-au adunat in studiu sunt destinate conversiei in actiuni concrete de grupurile de lucru din fiecare tara. De exemplu, merita mentionate ideile care au aparut de la prima serie de studii efectuate in anul 2003: consiliere cu privire la timpul de management , sisteme de car-sharing si "pasapoarte de formare" personale, etc. Studiul actual va fi realizat in cadrul grupului, in octombrie 2012.

Cifre Principale

To date:

  • 36,900 de angajati invitati din68 de tari (81% rata de raspuns -29,900 de angajati)
  • To come:

  • 11,700 de angajati vor fi invitati in Franta in septembrie 2012


L'Oréal incurajeaza dreptul la libera exprimare al angajatilor

Parerea Specialistilor

Pentru mai multe informatii despre acest subiect, a se vedea fisierele de date GRI: