Un nou centru de cercetare a parului la nivel mondial

Fiind la ora actuala punctul de pornire al unei retele de sase centre regionale din intreaga lume, noul Centru de Cercetare Global al Parului L'Oréal este cu adevarat revolutionar cand vine vorba de cercetare si mediu.

  • Cercetatori masurand densitatea parului utilizand un Phototrichogram

    Cercetatori masurand densitatea parului utilizand un Phototrichogram.

  • Testarea parului asiatic (indepartarea vopselei de par)

    Testarea parului asiatic (indepartarea vopselei de par).

  • Exteriorul Centrului Global de Cercetare a Parului din Saint-Ouen

    © L'Oreal / DR

  • Masina de samponare

    Masina de samponare.

Cu scopul de a satisface asteptarile foarte diferite ale consumatorilor cu privire la frumusetea parului lor, L'Oréal a lansat Centrul de Cercetare Globala a Parului in martie 2012, situat la Saint-Ouen in Paris. Programul Centrului de Cercetare si Inovare (C&I) se refera exclusiv la afacerile legate de par, si anume vopsirea, ingrijirea parului (sampoane si balsamuri) si "Modelarea", care se refera la coafare (lacuri, geluri si ceara), permanentul, indreptarea si relaxarea.

Acest Centru de Cercetare ilustreaza strategia noastra de universalizare a frumusetii, care se bazeaza pe cunoasterea in profunzime a particularitatilor si asteptarilor consumatorilor, in scopul de a le oferi frumusete personalizata, adica adaptata la diferitele stiluri de viata, rutine de frumusete si puterea de cumparare.
Jean-Paul Agon Presedinte si CEO L’Oréal


Cu scopul de a satisface asteptarile foarte diferite ale consumatorilor cu privire la frumusetea parului lor, L'Oréal a lansat Centrul de Cercetare Global Hair in martie 2012, situat la Saint-Ouen in Paris. Programul Centrului de Cercetare si Inovare (C&I) se refera exclusiv la afacerile legate de par si anume vopsirea, ingrijirea parului (sampoane si balsamuri) si "Modelarea", care se refera la coafare (lacuri, geluri si ceara), permanent, indreptare si relaxare.

Acest Centrul de Cercetare ilustreaza strategia noastra de universalizare a frumusetii, care se bazeaza pe cunoasterea in profunzime a particularitatilor si asteptarilor consumatorilor, in scopul de a le oferi frumusete personalizata, adica adaptata la diferitele stiluri de viata, rutine de frumusete si puterea de cumparare.
Jean-Paul Agon Presedinte si CEO L’Oréal

O investitie de o suta de milioane de euro


  • Cercetatori masurand densitatea parului utilizand un Phototrichogram
  • Testarea parului asiatic (indepartarea vopselei de par)
  • Exteriorul Centrului Global de Cercetare a Parului din Saint-Ouen
  • Masina de samponare

Constituind una din cele mai mari investitii din istoria de cercetare a L'Oréal, centrul de 25.000 de metri patrati gazduieste 500 de angajati, de la chimisti, chimisti fizicieni si opticieni la specialisti in materiale, metrologi, specialisti in computere si statisticieni. Cu o arhitectura si un aspect care pune accentul pe spatiile de colaborare care sa duca la schimburi de experienta si transfer, acest centru de cercetare ofera personalului sau metodele si instrumentele viitorului, intr-un mediu placut si de inalta calitate.

Tehnologia de pionierat in materie de automatizare, modelare si evaluarea senzoriala


Pentru a sustine fluxul de inovare, instrumentele ambitioase le permit cercetatorilor sa-si extinda explorarea a nenumarate posibilitati oferite de stiinta de formulare si evaluare. De exemplu, robotii imita aplicatiile de produse pe specimene sau pregatesc formule pentru a economisi timp.

Instrumente originale de modelare digitala permit ca datele deja achizitionate pentru a fi utilizate sa evalueze formulari virtuale, astfel ca numai cele care au cele mai mari sanse sa satisfaca asteptarile consumatorului sunt de fapt dezvoltate. In afara de eficienta lor tehnica demonstrata stiintific, produsele noastre genereaza emotie si, in scopul de a masura aceasta componenta, Centrul de Cercetare a dezvoltat expertiza de evaluare senzoriala a aproximativ cincizeci de tehnicieni experti si de protocoale care monitorizeaza gesturi ale consumatorilor si reunesc sentimentele lor.

Avangarda unei retele globala


Ca si pivot global al unei retele de sase centre de cercetare regionale C&I, centrul gazduieste diviziile internationale ale aspectelor legate de par, si anume vopsire, ingrijire si coafare. Cu sediul in Saint-Ouen, centrul defineste strategia de inovare pentru fiecare afacere la nivel mondial si coordoneaza portofoliul global de inovatii. Cele sase centre regionale de cercetare si inovare C&I se afla in Japonia, China, India, Statele Unite, Brazilia si, pentru Europa, la Saint-Ouen. Aceste laboratoare de par regionale au, de asemenea, un rol dublu: de a interpreta strategii de inovare propuse de centru global si de a le adapta la particularitatile pietei lor, in scopul de a inventa noi produse care indeplinesc asteptarile consumatorilor locali. Aceste inovatii locale pot fi apoi internationalizate printr-un proces de implementare la nivel mondial cunoscut sub numele de inovare inversa.

O consideratie totala pentru mediu


In scopul de a cuantifica performanta cladirii, L'Oréal s-a bazat pe o procedura HQE conceputa pentru a asigura cladiri sanatoase si confortabile, care sunt mai ecologice decat alte cladiri din aceeasi generatie. La Saint-Ouen, cincisprezece criterii de mediu au fost introduse in ecuatie, in scopul de a descrie si evalua calitatile centrului, inclusiv relatia cladirii cu mediul sau, alegerea materialelor, managementul apei si energiei, calitatea de sanatate a aerului si a apei, plus nivelurile de vizual, confortul acustic si olfactiv.

Aceasta cladire are un set excelent de tehnice de performanta a mediului care a fost recunoscut de catre CERTIVEA* . Mai multe realizari sunt demne de o atentie speciala:

  • O atentie speciala a fost acordata proiectarii cladirii, in scopul de a maximiza beneficiile luminii zilei si solare si pentru a asigura linistea locuitorilor
  • Imobilul beneficiaza de termoficare
  • 335 % din apa calda este produsa prin panouri solare
  • Aerul din incinta este preincalzit prin recuperarea energiei din aerul extras
  • Sediul beneficiaza de lumina naturala excelenta, in timp ce in acelasi timp mentine o izolatie termica remarcabila
  • Iluminatul artificial al birourilor este legat de nivelul de lumina extern si prezenta de persoane
  • Fatadele sunt dotate cu pasarele externe, care asigura o protectie solara si faciliteaza intretinerea
  • Cavitatea plafoanelor absorbe zgomotul, ceea ce face ca birourile deschise sa fie un loc mai placut in care sa se lucreze
  • Terasele pline de plante imbunatatesc privelistea pentru locuitorii din zona, permit depozitarea apei de ploaie abundena si ofera beneficii semnificative izolarii
  • Apa de ploaie este colectata pentru irigarea spatiilor verzi
  • In cele din urma, in scopul de a incuraja reducerea formelor de poluare a transportului, L'Oréal a introdus o Companie de Planificare a Calatoriilor (Planul de Déplacement Entreprise - PDE) pentru a incuraja utilizarea transportului public si a masinilor de servici.

CERTIVEA este un organism autorizat de a dezvolta si de a gestiona "NF procedura cladirilor tertiare HQE"

Cifre Principale

  • 25,000 de metrii patrati
  • 500 de angajati
  • 100 millioane de euro investiti


Product liability encompasses many aspects at L’Oréal, including consumer health and security, product and services labeling , communications marketing, respect for customers’ private lives and respect for laws, charters and commitments.

Parerea Specialistilor

Pentru mai multe informatii despre acest subiect, a se vedea fisierele de date GRI: