Brandstorm 2018: studenții, provocați să reinventeze saloanele de frumusețe
Careers

L'Oreal România invită studenții si masteranzii să reinventeze saloanele profesionale de coafură în cadrul celei de-a cincea ediții a Brandstorm, una dintre cele mai mari competiții pentru studenți din lume, cu premii în valoare totală de 30.000 de euro.

Brandstorm

L'Oreal Romania invită studenții și masteranzii să reinventeze saloanele profesionale de coafura în cadrul celei de-a cincea ediții a Brandstorm, una dintre cele mai mari competiții pentru studenți din lume, cu premii în valoare totală de 30.000 de euro. Tot ce trebuie să facă este să raspundă solicitării unui brief ce le permite să inoveze și să definească viitorul: INVENT THE PROFESSIONAL SALON EXPERIENCE OF THE FUTURE.

“Brandstorm este o competiție ce se adresează studenților si masteranzilor din orice universitate, an sau profil si le permite să iși transforme ideile inovatoare în realitate, în timp ce merg un pas mai departe și experimentează viata unui angajat L'Oréal. În fiecare an, studenții primesc o misiune diferită, insă numitorul comun este același: tema le permite să inoveze, să provoace starea de fapt a lucrurilor, să propună soluții noi. Mai mult, cu ajutorul datelor de business furnizate de companie, pot face o punte între noțiunile teoretice și experiența practică. Desigur, nu este de neglijat nici provocarea de a iți prezenta ideea în fața unui juriu internațional, la Paris”, a declarat Andreea Pavel, coordonatorul proiectului Brandstorm în cadrul L’Oreal Romania.

Pentru a participa, studenții trebuie să se înscrie online pe brandstorm.loreal.com. Apoi, în echipe de câte trei, iși pot alege unul sau mai multe dintre brandurile diviziei de Produse Profesionale din portofoliul local sau internațional pe care să își construiască ideea. Dupa înscriere, vor avea acces la date reale de business (informații despre divizie, piața de produse profesionale, consumer research, responsabilitate socială), coaching din partea executivilor L’Oreal, mentoring academic și training-uri disponibile pe platforma pe tot parcursul competitiei.

Ideile lor vor trece prin evaluarea unui juriu local, format din specialiști în domeniu, în cadrul Semi-finalei Naționale ce va avea loc în data de 22 februarie. A doua etapa de jurizare constă în Finala Națională programată în data de 16 aprilie, când membrii boardului L’Oreal Romania vor alege echipele ce vor reprezenta țara în Finala Internațională de la Paris, din data de 17 mai 2018.

Organizată sub forma unui Târg de Inovare, finala internațională le permite studenților finaliști ai etapelor naționale să devina expozanți. Bazat pe modelul târgurilor tehnologice, tinerii inovatori au posibilitatea de a își promova proiectele și de a convinge juriul compus din experți ai brand-ului, directori L'Oréal, și jurnalisti de specialitate, în timp ce aceștia se deplasează de la un stand la altul, în căutarea celei mai convingatoare idei.

Brandstorm are o istorie de 26 de ani, 120.000 de participanți din peste 60 de țări. În România, competiția a fost lansată în anul 2014. În fiecare an, țara noastră a fost reprezentată de câte o echipă în finala internațională de la Paris.