Brandstorm 2018: studentii, provocati sa reinventeze saloanele de frumusete
Careers

L'Oreal Romania invita studentii si masteranzii sa reinventeze saloanele profesionale de coafura in cadrul celei de-a cincea editii a Brandstorm, una dintre cele mai mari competitii pentru studenti din lume, cu premii in valoare totala de 30.000 de euro.

Brandstorm

L'Oreal Romania invita studentii si masteranzii sa reinventeze saloanele profesionale de coafura in cadrul celei de-a cincea editii a Brandstorm, una dintre cele mai mari competitii pentru studenti din lume, cu premii in valoare totala de 30.000 de euro. Tot ce trebuie sa faca este sa raspunda solicitarii unui brief ce le permite sa inoveze si sa defineasca viitorul: INVENT THE PROFESSIONAL SALON EXPERIENCE OF THE FUTURE.

“Brandstorm este o competitie ce se adreseaza studentilor si masteranzilor din orice universitate, an sau profil si le permite sa isi transforme ideile inovatoare in realitate, in timp ce merg un pas mai departe si experimenteaza viata unui angajat L'Oréal. In fiecare an, studentii primesc o misiune diferita, insa numitorul comun este acelasi: tema le permite sa inoveze, sa provoace starea de fapt a lucrurilor, sa propuna solutii noi. Mai mult, cu ajutorul datelor de business furnizate de companie, pot face o punte intre notiunile teoretice si experienta practica. Desigur, nu este de neglijat nici provocarea de a iti prezenta ideea in fata unui juriu international, la Paris”, a declarat Andreea Pavel, coordonatorul proiectului Brandstorm in cadrul L’Oreal Romania.

Pentru a participa, studentii trebuie sa se inscrie online pe brandstorm.loreal.com. Apoi, in echipe de cate trei, isi pot alege unul sau mai multe dintre brandurile diviziei de Produse Profesionale din portofoliul local sau international pe care sa isi construiasca ideea. Dupa inscriere, vor avea acces la date reale de business (informatii despre divizie, piata de produse profesionale, consumer research, responsabilitate sociala), coaching din partea executivilor L’Oreal, mentoring academic si training-uri disponibile pe platforma pe tot parcursul competitiei.

Ideile lor vor trece prin evaluarea unui juriu local, format din specialisti in domeniu, in cadrul Semi-finalei Nationale ce va avea loc in data de 22 februarie. A doua etapa de jurizare consta in Finala Nationala programata in data de 16 aprilie, cand membrii boardului L’Oreal Romania vor alege echipele ce vor reprezenta tara in Finala Internationala de la Paris, din data de 17 mai 2018.

Organizata sub forma unui Targ de Inovare, finala internationala le permite studentilor finalisti ai etapelor nationale sa devina expozanti. Bazat pe modelul targurilor tehnologice, tinerii inovatori au posibilitatea de a isi promova proiectele si de a convinge juriul compus din experti ai brand-ului, directori L'Oréal, si jurnalisti de specialitate, in timp ce acestia se deplaseaza de la un stand la altul, in cautarea celei mai convingatoare idei.

Brandstorm are o istorie de 26 de ani, 120.000 de participanti din peste 60 de tari. In Romania, competitia a fost lansata in anul 2014. In fiecare an, tara noastra a fost reprezentata de cate o echipa in finala internationala de la Paris.