L’Oréal achiziționează Pulp Riot, noul brand american de colorare profesională
Group

L’Oréal a finalizat procesul de achiziție al brandului de colorare profesională Pulp Riot, lansat de către David și Alexis Thurston în Statele Unite în iunie, 2016.

Pulp Riot

L’Oréal a finalizat procesul de achiziție al brandului de colorare profesională Pulp Riot, lansat de către David și Alexis Thurston în Statele Unite în iunie, 2016.

Încă de la lansare, Pulp Riot transformă piața de colorare profesională a părului prin aportul de conținut relevant în industrie și folosește rețelele sociale pentru a inspira în mod eficient și a educa stiliști în toată lumea. Până astăzi, Pulp Riot a adunat peste 675,000 de urmăritori pe pagina de Instagram. Pulp Riot a avut vânzări nete de 11 milioane de dolari în anul 2017, iar cel mai mare distribuitor al produselor Pulp RIot este SalonCentric. Brandul a dat startul expansiunii la nivel internațional.

Nathalie Ross, Președinte al Diviziei de Produse Profesionale a L’Oréal, a spus -  ‚Suntem încântați să întâmpinăm echipele Pulp Riot și să amplificăm dezvoltarea acestui brand iconic la nivel internațional. Spiritul său creativ unic și accentul în instruirea coaforilor va inspira întreaga divizie’.

David Thurston, CEO și Fondator al Pulp Riot, a spus – ‚Suntem entuziasmați să ne alăturăm familiei L’Oréal, cea mai mare companie de frumusețe a lumii. Credem că acest transfer va oferi brandului Pulp Riot puterea de fier necesară pentru a atinge cel mai ambițios obiectiv al brandului. Suntem cu atât mai fericiți de faptul că atât de muți coafori loiali care contribuie la succesul Pulp Riot vor avea și mai multe oportunități de acum înainte’.

David Thurston va deține în continuare poziția de CEO și va conduce Pulp Riot de la sediul companiei din Los Angeles.