SPOT: O IDEE CE POATE SCHIMBA LUMEA, MARCA L’OREAL

În cea de-a doua ediție a Premiilor World Changing Ideas, Fast Company a premiat instrumentul SPOT creat de L’Oreal pentru exemplul oferit în dezvoltarea de soluții inovatoare pentru a crea o lume mai bună.

SPOT

Un premiu care celebrează continuarea inovării permanente

World Changing Ideas este unul dintre programele principale anuale de premiere, având ca obiectiv recompensarea ingeniozității și promovarea inovării. Fast Company atrage atenția asupra ideilor ce au potențialul de a conduce pe termen lung la schimbări sistemice sau la rezolvarea problemelor cu importanță. Prin evidențierea acestor exemple, Fast Company ajută companiile să își distribuie mesajele și să inspire cât mai multe persoane.


SPOT: Cum promovează L’Oreal inovarea sustenabilă

Pentru categoria Excelenței Generale în cadrul Galei World Changing Ideas 2018, Fast Company a premiat L’Oreal pentru programul său SPOT (Instrument pentru Optimizarea Produselor în mod Sustenabil).

SPOT reprezintă un instrument unic dezvoltat de către L’Oreal cu scopul evaluării impactului de mediu și social al unui produs cosmetic.

Acesta cuantifică performanța socială și de mediu a tuturor produselor L’Oreal asupra fiecărui aspect ce ține de durata de viață a produsului și urmărește progresul în cele patru arii de dezvoltare – ambalaj, amprenta formulei, sursa ingredientelor și beneficiul social al produsului.

Proiectul este rezultatul colaborării a trei echipe diferite din cadrul L’Oreal – Sustenabilitate, Ambalare și Cercetare – în parteneriat cu experți internaționali ce au contribuit la dezvoltarea unei metodologii solide.

SPOT face parte din angajamentul larg al L’Oreal numit Sharing Beauty With All și este în prezent complet integrat în procesele de producere și lansare pentru toate produsele noi ce se află sub umbrela L’Oreal.