L’Oréal este recunoscut drept una dintre cele mai etice companii de catre Institutul Ethisphere pentru a 7-a oara Group

2016_Ethics

Clichy, FRANCE – 7 Martie, 2016 – L’Oréal a anuntat astazi recunoasterea sa de catre Institutul Ethisphere, un lider global in definirea si promovarea standardardelor de practici etice de afaceri, drept una dintre 2016 World’s Most Ethical Company®.

 

Desemnarea ca fiind printre cele mai etice companii ale lumii (The World’s Most Ethical Companies) recunoaste organizatiile care aliniaza principiile cu actiunile, lucreaza neincetat pentru a face increderea parte din ADN-ul lor corporativ, si facand asta, formeaza standardele industriei viitoare pentru introducerea celor mai bune practici de maini astazi.

 

Fiind un titlu onorific primit pentru a saptea oara, este subliniat angajamentul L’Oréal de a conduce standarde etice de afaceri.

 

Jean-Paul Agon, Chairman si Chief Executive Officer, a declarat: “Suntem onorati sa primim aceasta recunoastere din partea Ethisphere, va fi o sursa de mandrie pentru toti angajatii L’Oréal. In decursul ultimilor 10 ani, am fost martorii unor asteptari ridicate pentru companii de a se comporta etic. In urmatorii 10 ani vom vedea „Etica” devenind nu doar „buna de avut”, ci o cerinta fundamentala pentru dreptul de operare al fiecarei organizatii. Pentru companiile acre sunt lideri in acest domeniu, acesta va deveni un avantaj competitiv.”

 

Emmanuel Lulin, Senior Vice-President si Chief Ethics Officer, a spus: “A saptea recunoastere intareste convingerea noastra ca un business cu forma corecta de cultura de integritate valoreaza semnificativ mai mult. Cele patru Principii Etice ale L’Oréal – Integritate, Respect, Curaj si Transparenta – ne ajuta in luarea unor decizii mai bune si sa ne adresam schimbarilor etice de astazi si de maine.”

 

“Companiile se bazeaza pe Ethisphere pentru a continua ridicarea si masurarea standardelor de comportament corporativ. Aceia care demonstreaza conduita in domenii ca cetatenie, integritate si transparenta creaza mai multa valoare pentru investitori, comunitati, clienti si angajati, astfel solidificand un avantaj de business sustenabil.” a explicat Timothy Erblich, Directorul Executiv al Ethisphere. “ Felicitari tuturur din cadrul L’Oréal pentru aceasta recunoastere drept una din cele mai Etice Companii din Lume.”

 

Evaluarea The World's Most Ethical Company se bazeaza pe cadrul Institutului Ethisphere, Ethics Quotient™ (EQ), dezvoltat de-a lungul anilor de cercetare, verificat si rafinat cu sfatul expertilor. EQ ofera o modalitate cantitativa de a evalua performantele unei companii intr-un mod obiectiv, consecvent si standardizat. Informatiile colectate ofera o esantionare exhaustiva de criterii definitive de competente de baza, mai degraba decat toate aspectele legate de guvernanta corporativa, risc, sustenabilitate, conformitate si etica.

 

Rezultatele sunt generate de cinci categorii principale: etica si program de conformitate (35%), cetatenie si responsabilitate corporativa (20%), cultura de etica (20%), conducere (15%) si leadership, inovatie si reputatie (10%).

­­

Lista completa World's Most Ethical Companies 2016 poate fi accesata la

 http://worldsmostethicalcompanies.ethisphere.com/honorees/.

 

 

Despre Etica in L’Oréal

Comportamentul unei companii este la fel de important ca si performanta sa economica, sau calitatea produselor sale. In acest sens, ambitia L’Oréal este de a fi o companie exemplara in intreaga lume si de a integra etica in inima practicilor de afaceri.

 

  • In 2000, L’Oréal a fost una dintre primele companii din Franta in a stabili un Cod de Etica in Afaceri si in a desemna, in 2007, un Chief Ethics Officer.

  • In 2008, Jean-Paul Agon, Chairman si CEO L’Oréal, a primit prestigiosul premiu Stanley C. Pace Leadership in Ethics.

  • In 2014, L’Oréal a lansat cea de-a 3-a editie a Codului de Etica, ce este acum disponibil in 45 limbi si in Braille in Engleza si in Franceza, precum si noul e-learning de etica in 22 limbi.

  • In 2015, Emmanuel Lulin, Chief Ethics Officer la L’Oréal, a primit prestigiosul  premiu Carol. R. Marshall Innovation in Ethics Award

  • L’Oréal este o companie Global Compact LEAD, este una din cele 100 companii incluse la indicele bursier Global Compact 100, si este un semnatar al Principiilor de Emancipare ale Femeilor, o initiativa a UN Women si Global Compact.

  • L’Oréal organizeaza anual Ethics Day, cand angajatii din intreaga lume pot discuta online cu Presedintele si Directorul General L’Oréal si Directorul lor General din tara despre etica.

     

    Pentru mai multe informatii cu privire la Etica in L’Oréal: http://www.loreal.com/group/governance/acting-ethically.aspx

     

 

Despre L’Oréal

L’Oréal este dedicat frumusetii de peste 105 ani. Cu portofoliul sau international unic de 32 branduri diverse si complementare, Grupul a generat vanzari insumate la 25.26 miliarde euro in 2015 si are 78,600 angajati in intreaga lume. Ca si companie lider de frumusete in intreaga lume, L’Oréal este prezent in toate canalele de distributie: mass market, magazine, farmacii si drogherii, saloane, travel retail si branded retail.

Cercetarea si inovatia, impreuna cu o echipa dedicata de cercetare de 3,700 oameni, se afla in centrul strategiei L’Oréal’s, ce lucreaza pentru a satisface aspiratiile de frumusete din intreaga lume si pentru a atrage un miliard de noi consumatori in anii urmatori. Noul angajament L’Oréal de sustenabilitate pentru “Sharing Beauty With All” 2020  stabileste obiective ambitioase de dezvoltare durabila de-a lungul lantului de valori al Grupului. www.loreal.com





Despre Institutul Ethisphere

Institutul Ethisphere® este lider global in definirea si promovarea standardardelor de practici etice de afaceri care alimenteaza caracterul corporativ, increderea in piata si succesul in business. Ethisphere are o experienta profunda in masurarea si definirea standardelor etice de baza folosind perspective bazate pe date care ajuta companiile sa isi creasca caracterul corporativ. Ethisphere onoreaza realizarile superioare prin programul de recunoastere World’s Most Ethical Companies®, ofera o comunitate de experti din industrie impreuna cu Business Ethics Leadership Alliance (BELA) si prezinta tendintele si bunele practici in etica prin publicatia Ethisphere Magazine. Mai multe informatii despre Ethisphere pot fi gasite la: http://ethisphere.com.

 

 

 

Contacte pentru presa:

 

Mirela Nemtanu | mirela.nemtanu@loreal.com