L’Oreal România îşi extinde afacerea cu magazine proprii și deschide trei noi puncte de vânzare Group

L’Oreal România face un pas înainte în strategia sa de a se apropia de consumatori şi deschide trei noi magazine proprii în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Iaşi, pentru brandurile Kiehl’s şi NYX Professional Make Up. 

Kiehl's Cluj Napoca
Kiehl's Cluj Napoca

“Lumea din jurul nostru se schimbă într-un ritm alert, ceea ce se reflectă şi în business-ul nostru. Printre schimbările care au un impact asupra afacerii se numără naşterea unei noi generaţii de consumatori de machiaj, poluarea şi schimbările climatice care influențează ritualul personal de îngrijire sau dezvoltarea clasei mijlocii, care influenţează dinamica brandurilor. În acest context, înţelegerea consumatorilor, construirea unei relaţii directe cu ei şi să ne asigurăm că nevoile lor sunt pe deplin satisfăcute sunt aspecte foarte importante care ajută la construirea unei relaţii sincere şi de lungă durata și, în consecință, asigură creşterea”, spune Gilles Antoine, Country General Manager L’Oreal România.

Cele trei noi magazine proprii sunt Kiehl’s în Cluj-Napoca şi Iaşi şi NYX Professional Make-Up în Băneasa Shopping Mall Bucureşti.

Două noi magazine pentru îngrijirea pielii

Deschis în Iulius Mall cu o suprafaţă totală de 40 m², magazinul Kiehl’s din Cluj-Napoca reprezintă primul punct de vânzare al brandului în afara Bucureştiului. Expansiunea către consumatorii din afara capitalei va continua cu deschiderea magazinului Kiehl’s din Iaşi, la sfârşitul lunii mai. Kiehl’s a intrat pe piaţa din România în 2015 şi, până de curând, a avut două magazine în Bucureşti, în Băneasa Shopping Mall şi Afi Palace Cotroceni.

“Piaţa produselor de îngrijire a pielii se confruntă cu provocări interesante, care vin din nevoia crescută a consumatorilor de a se proteja de factorii poluanţi ce le afectează pielea cu produse eficiente şi preferinţa lor pentru ingredientele naturale şi sustenabile. Vorbim aici despre clienţi care caută sfaturi profesionale şi personalizate, servicii care să îi răsfeţe şi produse care funcţionează. Kiehl’s este un brand cu origini farmaceutice şi o lungă istorie de a îmbina aceste ingrediente. Brandul se bazează pe o înţelegere profundă a nevoii fiecărei persoane de a avea produse sigure şi eficiente”, a spus Cosmin Ban, Director General al Diviziei de Lux L’Oreal România.

Un nou magazin de machiaj

Magazinul NYX Professional Make-Up deschis în Băneasa Shopping Mall este cel de-al treilea magazin al brandului, la doar un an de la lansarea în România.

„Piața produselor de machiaj a avut o creştere foarte dinamică în 2016 şi ne aşteptăm ca aceasta să continue şi în acest an. O parte a creşterii se datorează naşterii unei noi generaţii de consumatori de machiaj, care cunosc şi înţeleg foarte bine produsele şi le folosesc pentru a-şi exprima personalitatea”, a declarat Demet Kesisoglu, Director General al Diviziei de Produse de Larg Consum, L’Oreal România. 

L’Oreal România a intrat pe piaţa magazinelor de brand în mai 2015, prin deschiderea Kiehl’s în Afi palace Cotroceni.

Începând cu finalul lunii mai, compania va administra şapte magazine, în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa şi Iaşi, iar pentru 2017 îşi propune o creştere afacerii peste media pieţei.