L’Oreal a primit recunoastere pentru leadership in actiunile privind mediul

 

Sustainable development

L’Oreal primeste calificativul AAA din partea CDP pentru al doilea an consecutiv

CDP
CDP

L’Oreal a fost recunoscuta ca lider global in sustenabilitatea corporativa si a primit o pozitie in A List pentru clima, apa si paduri 2017 din partea CDP, o platforma non-profit care monitorizeaza actiunile pentru mediu la nivel global. 

CDP acorda scoruri A - D pentru clima, apa si paduri pentru peste 3000 de mari companii, liderii de top fiind mentionati in prestigioasa categorie A. Acesta este primul an in care organizatia non-profit a anuntat scorurile companiilor pentru toate cele trei zonele in acelasi timp, reflectand astfel o abordare holistica a sustenabilitatii corporative.

L’Oreal este una dintre cele doar 2 companii care a primit calificativul A pentru toate cele trei programe CDP. Aceasta este o recunoastere a actiunilor impresionante intreprinse in ultimul an pentru a reduce emisiile de carbon, pentru a imbunatati administrarea apei, pentru abordarea defrisarilor in lantul sau de aprovizionre si dezvoltarea unei economii sustenabile.

Jean - Paul Agon, CEO L’Oreal  a declarat ”Suntem onorati sa fim recunoscuti de CDP ca una dintre cele doar doua companii cu un scor triplu A. La jumatatea ambitiilor stabilite pentru 2020, L'Oréal a intreprins deja o transformare profunda pentru a atinge obiectivele ambitioase stabilite de noi insine la o scara mai larga, in special in ceea ce priveste protectia climei, gestionarea durabila a apei si lupta noastra impotriva defrisarilor. Aceasta recunoastere este o incurajare pentru a merge mai departe.”

A List 2017 cuprinde 160 de companii globale carora CDP le-a acordat un A pentru actiunile intreprinse fie pentru clima, apa sau paduri, si a fost conceputa la cererea a 827 investitori cu active de peste 100 trilioane de dolari. Mii de companii trimit anual rapoarte de mediu catre CPD, pentru evaluari independente.

Paul Dickinson, CEO CDP a declarat ”Felicitari tuturor companiilor care au ajuns in A List anul acesta. Este inspirational sa vezi atatea actiuni indraznete intreprinse pentru a diminua riscurile asupra mediul si a intelege oportunitatile ce vin odata cu tranzitia la o economie sustenabila. Aceste companii conduc tranzitia pe masura ce atingem un punct cheie in actiunile pentru mediu”.

A list (pentru clima, apa si paduri) si punctajele complete ale companiilor sunt disponibile pe site-ul CDP: https://www.cdp.net/en/scores-2017

Scorurile sunt publicate in aceeasi zi ca si cea de-a doua analiza anuala a CDP: Urmarirea progresului in ceea ce priveste actiunile companiilor privind clima. Anul acesta evaluarea arata ca din ce in ce mai multe companii stabilesc obiective climatice tot mai ambitioase si pe termen mai lung, in timp ce tranzitia catre o economie cu emisii scazute de carbon determina, de asemenea, inovarea produselor si absorbtia de noi instrumente de schimbare.

Despre CDP

CDP este o organzatie non-profit internationala care indeamna companiile si guvernele sa reduca emisiile de gaze cu efect de sera, sa protejeze resursele de apa si sa protejeze padurile. Votat funizorul numarul 1 de cercetare climatica si lucrand cu investitori institutionali cu active de peste 100 trilioane de dolari stimuleaza puterea investitorilor si cumparatorilor pentru a motiva companiile sa dezvaluie si sa gestioneze impactul pe care il au asupra mediului. Peste 6300 de companii cu aproximativ 55% din capitalizarea pietei mondiale au dezvaluit date de mediu prin intermediul CDP in 2017. Asta pe langa peste 500 de orase si 100 de state si regiuni care au dezlauit date aici, facand din platforma CDP una dintre cele mai bogate surse de informare la nivel global asupra modului in care companiile si guvernele gestioneaza schimbarile climatice. CDP, Carbon Disclosure Project, este membru fondator al We Mean Business Coalition.