L’Oreal România investește în creșterea traficului de clienți în saloanele profesionale de îngrijire

Divizia de Produse Profesionale a L’Oreal România lansează Salon Emotion, un nou concept de saloane de înfrumusețare care își propune să contribuie la creșterea cu peste 20% a consumului de produse și servicii profesionale de înfrumusețare. 

Salon Emotion
Salon Emotion

Programul va fi lansat cu un pilot în România, ce în prima etapă atinge 50 de saloane, urmând ca, până la sfârșitul anului 2018 să fie extins la 200, la nivel național. Scopul proiectului este să transforme saloanele într-un spațiu plin de viață, emoții și energie, unde femeile să aștepte cu nerăbdare să ajungă. Divizia de Produse Profesionale a L’Oreal România investește, practic, în educația de afaceri a proprietarilor de saloane, dar și în redecorarea și digitalizarea saloanelor de înfrumusețare.

”Încă de la lansarea în România a Diviziei de Produse Profesionale, în urmă cu 13 ani, ne-am concentrat eforturile pe dezvoltarea de produse inovatoare și performante și pe educarea coaforilor și familiarizarea lor cu ultimele trenduri în coafură. Am fost mereu alături de ei și i-am ajutat să își dezvolte și să își perfecționeze afacerile în acest domeniu. Treptat, am trecut prin diverse etape, în funție de tendințe și de nevoile acestora. Astăzi vedem cum evoluția tehnologiilor, a mediului digital și social media schimbă nevoile consumatorilor. Dacă până de curând decizia de cumpărare a produselor și serviciilor unui salon de infrumusețare depindea doar de calitatea acestora, acum clientele își doresc o experiență completă, vor să pătrundă într-un spațiu modern și conectat. Este exact ce ne propunem cu Salon Emotion – să ne ajutăm partenerii să integreze noile tehnologii, să le combine cu expertiza lor și să creeze experiențele pe care clienții le caută atunci când aleg între un loc sau altul”, a declarat Ruxandra Găbudean, Director General al Diviziei de Produse Profesionale a L’Oreal România.

La baza demarării proiectului stau câteva studii care arată că:

  • 76% dintre femeile din România merg la salon;
  • O dată la 2 luni este frecvența medie a vizitelor la salon;
  • 70% dintre femei se simt neliniștite când intră în salon pentru prima data;
  • 51% dintre femei se simt grăbite de personalul din salon.

Pe parcursul proiectului de redefinire și transformare a saloanelor în ”Salon emotion”, proprietarii acestora vor primi sprijin personalizat, de la sfaturi și planuri, până la elemente pentru transformarea fizică a saloanelor, cum  ar fi motion windows, connected mirrors sau ecrane digitale. Noul concept a fost lansat în cadrul unei conferințe de business organizate de Divizia de Produse Profesionale a L’Oreal România pentru proprietarii de saloane, unde au putut afla de la renumiți business coach cum să facă față provocărilor dezvoltării unei afaceri.

***

Divizia de Produse Profesionale a L’Oreal România a fost lansată în 2004, cu brandurile L’Oreal Professionnel, Matrix și Kerastase, destinate folosirii în saloane profesionale de îngrijire. În ultimii 13 ani, prin programele sale de training și de educație, Divizia de Produse Profesionale s-a implicat în educarea coaforilor și modernizarea constantă a saloanelor, pentru creșterea standardelor serviciilor oferite în saloanele de gen din România.