Mai mult de 40.000 de formule verificate în timp de doi ani

Pe o perioadă de doi ani, experții noștri au analizat toate componentele produselor noastre pentru a le măsura amprenta de mediu, apoi le-au comparat și îmbunătățit. 

SBWA_Screenedformulas_Research
SBWA_Screenedformulas_Research

04/2016

Două formule pot fi comparate doar dacă oferă exact aceleași beneficii pentru consumator. Spre exemplu, șamponul convențional nu poate fi comparat cu un alt șampon care ar avea proprietăți pentru eliminarea mătreții. 

Șampoanele, balsamurile, gelurile de duș, produsele de îngrijire, de curățare, produse de colorare, de styling, permanente, deodorante, produse de protecție solară, machiaj, parfumuri...: experții noștri au analizat toate tipurile de produse pe care Grupul le produce. Cele 40.000 de formule care le creează au fost definite în 143 de categorii bazate pe beneficiile pe care le oferă consumatorilor. 

Șamponul convențional nu poate fi comparat cu un alt șampon care ar avea proprietăți pentru eliminarea mătreții. 

Pentru fiecare dintre aceste 143 de categorii, o referință a fost determinată, ce corespunde volumului mediu de vânzări din 2013 (sau 2014 dacă tipul de produs nu era disponibil în 2013) pentru doi indicatori (biodegradabilitate și amprenta asupra apei). Până la sfârșitul anului 2015, toate valorile pentru acești doi indicatori au fost f

Această verificare a durat timp de doi ani. La sfârșitul anului 2015, toate valorile au fost făcute disponibile dezvoltatorilor de formule, împreună cu un instrument de eco-design dezvoltat pentru a asigura un profil de mediu îmbunătățit al formulelor, oferind, în același timp, aceleași beneficii consumatorului.