Consumul sustenabil in considerare

L'Oréal si filiala sa americana au contribuit la finantarea "RE: Consumul rational", un studiu al comportamentului de consum in diferitele piete mondiale.

RE: Consumul Rational

The cover of the “RE: Thinking Consumption” study initiated by the firms BBMG, GlobeScan and Sustainability.

RE: Consumul Rational

The cover of the “RE: Thinking Consumption” study initiated by the firms BBMG, GlobeScan and Sustainability.

L'Oréal si filiala sa americana au contribuit, de asemenea, la finantarea "RE: Consumul rational", un studiu organizat de trei firme de specialitate: BBMG, GlobeScan si SustainAbility. A fost lansat ca parte din "Traseul regenerarii", un set de activitati de cercetare si colaborare cu multiple fatete efectuate de catre partile interesate din sectorul privat, in scopul de a consolida strategia lor de dezvoltare durabila si de performanta. Derulat in perioada septembrie octombrie 2012, " RE : Consumul rational " a facut o examinare detaliata a atitudinilor, motivatia si comportamentul unui grup de mai mult de 6.000 de locuitori din sase dintre cele mai mari piete mondiale de consum: Brazilia, China, Germania, India, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii. Aceasta initiativa a dat consumatorilor o voce in cadrul discutiilor actuale cu privire la consumul durabil si a stabilit, de asemenea un alt indicator pentru aparitia accelerata a economiei responsabil.

"RE: Consumul rational"

  • 6,000Numarul de persoane din sondajul “RE: Consumul rational”