In Statele Unite: primul forum multilateral privind consumul durabil

Organizat in parteneriat cu Forumul ONG-urilor pentru viitor, forumul "RE : Imagining Consumption" a oferit ocazia de a identifica strategii mai bune pentru a incuraja consumatorii sa adopte un comportament mai responsabil la achizitionarea si utilizarea produselor .

Vizionati materialul

La initiativa filialei americane L'Oréal, un Forum foarte cunoscut privind consumul durabil a avut loc la New York pe 10 decembrie 2012. Forumul " RE : Imagining Consum " a fost organizat in parteneriat cu Forumul ONG-urilor de durabilitate pentru viitor, care in ultimii 16 ani a lucrat cu partile politice, economice si sociale interesate din intreaga lume pentru a promova dezvoltarea durabila. " Treizeci de participanti, inclusiv reprezentanti ai ONG-urilor, branduri de larg consum, comercianti cu amanuntul, specialisti in branding si comunicatii, s-au reunit la invitatia L'Oréal de a incerca sa identifice cele mai bune strategii pentru a incuraja consumatorii sa adopte o achizitionare, utilizare si eliminare de produse mai responsabila, " explica Pam Alabaster, Senior Vice President de Dezvoltare Durabila si Afaceri Publice de la L'Oréal SUA. Agenda Forumului a inclus o analiza a practicilor de pionierat de branduri de conducere, plus un atelier de viitor pe consumerism, in 2020, o analiza a barierelor la consumul durabil si identificarea de strategii pentru a stimula schimbarea comportamentului consumatorului.

De ce a fost creat acest forum?

Sally Uren, director adjunct executiv al Forumului pentru viitor: Problema consumului responsabil este prea importanta pentru a fi rezolvata de catre o singura companie. De aceea, L'Oréal a optat pentru o abordare multilaterala de lucru cu toti diferitii actori necesari pentru a oferi un nou tip sustenabil de consum.

De ce este important pentru ONG-urile dvs. sa lucreze cu o companie cum e L'Oréal?

S. U. : Provocarile sociale, economice si de mediu cu care ne confruntam necesita actiuni din partea societatii civile, guverne si companii. Deci, pentru o organizatie ca Forum de Viitor, este vital sa stabileasca parteneriate cu grupuri, cum ar fi L'Oréal, care sunt lideri mondiali pe pietele lor si implicati in initiativele de dezvoltare durabila.

Care au fost principalele concluzii ale forumului?

S. U. : Trei puncte cheie au fost imbinate. In primul rand, este nevoie de un limbaj universal pentru dezvoltarea durabila, transmitand mesajul global dorit in continuturi semnificative. In al doilea rand, avem nevoie sa redefinim conceptele de fericire si succes, astfel incat acestea nu mai sunt sinonime cu " a cumpara mai multe produse ". Si, in sfarsit, produsele de consum durabil ar trebui sa fie accesibile pentru toti.


Reimagining Consumption