Pureology: economisirea apei cu Watersaver Salon TM

Marca de ingrijire a parului Pureology este implicata in reducerea consumului de apa in saloanele in care acesta este prezenta. Marca a implementat o strategie digitala pentru a sensibiliza coaforii si clientii lor. Cititi in continuare pentru mai multe detalii.

Pureology
Pureology

Dupa o analiza a ciclului de viata realizata pe unul dintre sampoane sale, Pureology a constatat ca 99 % din apa este folosita in timpul fazei de utilizare a produsului. Pentru a estima consumul de apa in fiecare salon unde marca este prezenta si pentru a optimiza nivelul de constientizare in randul coaforilor si clientilor lor cu privire la impactul asupra mediului, Pureology a facut echipa cu Best Foot Forward, un organism de conducere in domeniul apei, pentru a crea un instrument simplu si distractiv. Scopul sau? De a permite proprietarilor de salon sa fie constienti, sa controleze si apoi sa micsoreze consumul lor. Pe o platforma digitala disponibila pe iPad, coaforii si stilistii pot accesa consumul de apa din salonul lor si apoi sa-l partajeze pe social media, in scopul de a genera discutii pe aceasta tema si de a spori gradul de constientizare colectiva. Aceasta analiza de deschidere a ochilor faciliteaza evaluarea utilizarii apei prin exprimarea ei in unitati de inteles, de exemplu pahare de apa sau dusuri. Instrumentul ofera, de asemenea, o serie de sfaturi usor de aplicat, pentru reducerea consumului de apa de zi cu zi.

Saloane implicate

Odata ce consumul de apa din salon a fost stabilit, doua optiuni sunt disponibile: de a deveni un salon "militant" pe aceasta tema sau de a face un angajament, prin parteneriatul istoric al brand-ului cu Green Cross international, pentru a economisi apa prin intermediul diverselor actiuni, mai ales donatii. Salonul , de asemenea, devine eligibil pentru titlul de "Salon implicat in reducerea consumului de apa", un fel de "etichetare", fapt care contribuie la cresterea gradului de constientizare a consumatorilor in timpul vizitelor, in acelasi timp, constituind un angajament de a reduce impactul asupra mediului a salonului prin economisirea apei utilizate.

In paralel , o facilitate on-line permite consumatorilor sa localizeze saloane care s-au angajat in acest proces, facand din reducerea consumului de apa a unui salon un criteriu esential in alegerea consumatorului. Un mod distractiv si informativ de a profita de obiceiurile sociale si digital pentru a creste gradul de constientizare a clientilor si consumatorilor in ceea ce priveste reducerea consumului de apa zilnic.